וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שותפים חדשים ב"רימון כהן שינקמן"

8.10.2013 / 11:15

שני מנהלים במשרד "רימון כהן שינקמן" יקודמו ויהפכו לשותפים במשרד: ערן יואלס ועו"ד הדן אורנשטיין. תמי שינקמן: הדרך הנכונה היא לקדם את העובדים שהוכיחו את עצמם"

משרד ייעוץ התקשורת "רימון כהן שינקמן" מודיע הבוקר (שלישי) על קידומם של שניים מיועצי התקשורת שלו לשותפים מלאים במשרד. ערן יואלס והדן אורנשטיין יצטרפו למייסדי המשרד רוני רימון, בני כהן ותמי שינקמן.

ערן יואלס (41) עומד בראש המחלקה לטיפול במשברים ובמאבקים תקשורתיים. הוא הצטרף לרימון-כהן-שינקמן לפני ארבע שנים וניהל יחד עם מנכ"לית המשרד, תמי שינקמן, את הקמפיין התקשורתי המוצלח לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.

עו"ד הדן אורנשטיין (34), עומד בראש מחלקת משפט ורגולציה ומנהל תיקי לקוחות במגוון תחומים כלכליים וציבוריים. אורנשטיין, בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית ו-MBA מאוניברסיטת ת"א הוא בעל ניסיון רב בייעוץ לחברות, גופים עסקיים, נאשמי צווארון לבן וטיפול במהלכים תקשורתיים מורכבים. הוא ייצג את כונסי "מעריב" ד"ר שלמה נס ועו"ד ירון ארבל.

תמי שינקמן, מנכ"לית "רימון כהן שינקמן" מסרה: "אנו מאמינים שהדרך הנכונה עבור השותפים המייסדים ועבור הפירמה היא לקדם את העובדים שהוכיחו את עצמם, לא רק בתארים, אלא גם כשותפים עיסקיים. על כן החלטנו להפוך את בכירי יועצי התקשורת לשותפים. הדן אורנשטיין וערן יואלס הוכיחו משך מספר שנים יכולות מקצועיות מעולות, כמו גם יכולות ניהוליות ולקיחת אחריות, לשביעות רצונם המלאה שלנו ושל לקוחותיהם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully