וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל רוזנר יצטרף לצוות הכותבים הקבועים של הניו יורק טיימס

8.10.2013 / 11:27

ב"ניו יורק טיימס" משיקים מחדש את המהדורה המודפסת הבינלאומית שיוצאת ביותר מ-160 מדינות ומגייסים כותבים טורים חדשים. הנציג המקומי: שמואל רוזנר, שיפרסם טור חודשי קבוע

שליח "הארץ" לוושינגטון לשעבר שמואל רוזנר יצטרף לצוות הכותבים הקבועים של המהדורה הבינלאומית החדשה של הניו יורק טיימס, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הצטרפותו נעשית במסגרת ההשקה המחודשת של העיתון בשבוע הבא.

הניו יורק טיימס הודיע אתמול על הרחבה של קאדר כותבי הדעות בעיתון "הנוי יורק טיימס הבנלאומי" (INYT) - שמו החדש של העיתון "הארלד טריביון הבינלאומי" אשר יושק בשבוע הבא. לאחר ההשקה יופיע בעיתון יותר דעות מכותבים ממדינות שונות בעולם ודף נוסף במהדורת סוף השבוע שלו.

לעיתון גויסו יותר מעשרים כותבים חדשים ממדינות שונות בעולם וכל אחד מהם, ובהם שמואל רוזנר, יכתוב טור חודשי קבוע לעיתון הבינלאומי. "הטורים ישקפו את הפרספקטיבה, השיח והרעיונות מכל רחבי העולם", מסרו בעיתון.

שמואל רוזנר משמש כעורך פוליטי בעיתון "ג'ואיש ז'ורנל", וכותב בשנים האחרונות מאמרים קצרים לאתר הניו יורק טיימס ומעת לעת במעריב וב"אל מוניטור" ושימש גם ככתב של הג'רוזלם פוסט. הוא היה שליח עיתון הארץ לוושינגטון, וכיום משמש כעמית במכון למדיניות העם היהודי וכעורך ספרי העיון של הוצאת כנרת-זמורה-דביר.

"הארלד טריביון הבינלאומי" (IHT) הוא מהעיתונים הוותיקים בארצות הברית והוא יוצא לאור ביותר מ-160 מדינות. הוא נרכש לפני עשר שנים על ידי הניו יורק טיימס ויעבור מיתוג והשקה מחודשים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully