וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן ימליץ: אבי ברגר למנכ"לות משרד התקשורת

8.10.2013 / 19:52

אבי ברגר הוא המועמד של שר התקשורת גלעד ארדן לתפקיד מנכ"ל משרדו - מינוי אשר כפוף לאישור ועדת המינויים בנציבות שרות המדינה ולאישור הממשלה

שר התקשורת, גלעד ארדן עתיד למנות את אבי ברגר לתפקיד מנכ"ל משרדו. ברגר עתיד להיכנס לנעליו של עדן בר-טל, מנכ"ל המשרד שפרש לפני 5 חודשים, אחרי עזיבתו של משה כחלון. מינוי כפוף לאישור ועדת המינויים בנציבות שרות המדינה ולאישור הממשלה.

ברגר, אלוף משנה במיל', שרת כרמ"ח אמל"ח בצה"ל באגף התקשוב בצה"ל. עם פרישתו מצה"ל בשנת 2007 כיהן כסמנכ"ל פיתוח ומחקר עסקי ב"תדיראן קשר" והיה אמון על גיבוש אסטרטגיית המיזוגים והרכישות של החברה. לאחר מכן שמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת פרטנר (ORANGE). בתפקידו זה הוביל את כלל הפעילות הטכנולוגית של פרטנר בתחומי הרשת ויישומי הרשת לרבות ייזום פרויקטים תשתיתיים רחבי הקף בתחום הרשתות הסלולאריות (LTE IMS,IP,SDH).

אבי ברגר סיים בהצטיינות ייתרה את לימודיו בהנדסת חשמל בתחומי התקשורת והטלקומוניקציה (M.Sc) באוניברסיטת UCLA ובעל תואר B.Sc בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב.

שר התקשורת גלעד ארדן אמר היום: "יכולותיו המקצועיות וניסיונו הרב של אבי ברגר בתחום התקשורת והטלקום, יסייעו למשרד התקשורת לקדם את פיתוח תשתיות התקשורת והטכנולוגיה בישראל, בדגש על הקמת רשת דור רביעי ופריסת הסיבים האופטיים לכל בית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully