וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונה בשפ"מ

9.10.2013 / 11:21

חברת הפרסום של "קול ישראל" פונה למפרסמי הרבעון האחרון במסלול מקורי: קמפיין אשר ישודר עד להשגת היעד. רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ: "פתרון רלוונטי לתקופה זו של השנה"

סוף השנה מגיע, והתחרות על לב המפרסמים מעלה הילוך: שפ"מ פונה למפרסמי הרבעון האחרון של השנה בהצעה אטרקטיבית - קמפיין אשר ישודר עד להשגת יעדיו של המפרסם.

בשפ"פ הסבירו היום לוואלה! ברנז'ה כי הסיבה למהלך נעוצה בכך שחלק גדול מהמפרסמים הגיעו לרבעון האחרון של השנה, מבלי שעמדו בתכניותיהם השנתיות. כתוצאה מכך, אומרים בחברה, נוצר יתרון נקודתי לפרסום ממוקד תוצאות ברדיו על פני פרסום ממוקד תדמית במדיות אחרות.

בפועל, שפ"מ מציעה למפרסמים חבילת תשדירים אינטנסיבית בעלות של 350,000 ¤ עם התחייבות להמשיך ולשדר את הקמפיין עד להשגת היעדים שנקבעו במשותף עם הלקוח. עם זאת, בחברה מדגישים כי היעדים שאליהם מבקש הלקוח להגיע, ייקבעו במשותף עם שפ"מ: כל פרמטר שהינו מדיד ויש לחברה המפרסמת נתונים לגביו טרום הקמפיין, ישוקלל על ידי שפ"מ יחד עם המפרסם ויאפשר את בחינת התוצאות המצופות מן הקמפיין.

רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ: "בחרנו להיות קשובים למפרסמים ולתת פתרון רלוונטי לתקופה זו של השנה. הנחת היסוד שלנו בשפ"מ, המבוססת על ניתוח מאות קמפיינים בחתכים שונים, היא כי הפרסום ברדיו עובד ומניב את התוצאות הרצויות. אנחנו מעריכים שברבעון האחרון לא נראה מהלכים תדמיתיים רבים, אלא מהלכים מוטי תוצאות שמטרתם לתקן את שלושת הרבעונים הקודמים. המפרסמים יידרשו לתוצאות מעכשיו לעכשיו, ואין כמו הפרסום ברדיו כדי לספק את את התוצאות הרצויות".

שפ"מ אפיקים הינה חברת הזיכיון הבלעדית לשיווק ומכירת זמן אויר ברשתות "קול ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully