וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס זועם על ידיעות: "עיתונאות זולה, סילפו את דברי"

10.10.2013 / 13:03

סולן להקת פינק פלויד העניק ראיון חג ל"ידיעות אחרונות", אך משהגיע אליו התרגום - הוא התפלץ, ופרסם מכתב פתוח: "הדברים סולפו, מניח שעל מנת לרצות את אג'נדת העיתון"

סולן להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס פרסם מכתב פתוח לעורך "ידיעות אחרונות" רון ירון, זאת בעקבות ראיון עמו שפורסם בגיליון חג סוכות של העיתון לפני חודש. ווטרס טוען כי דבריו סולפו וכי "השאלות, כמו התשובות, שונו בכתבה, ונותר לי רק להניח שעל מנת לרצות את אג'נדת העיתון".

את הראיון עם אליל הרוק ערך כתב 'ידיעות' אלון הדר, אולם לא אל הדר מפנה ווטרס את הטענות - אלא לעורכי העיתון. "אני מרגיש שאני חייב הסבר למעריציי בישראל, המאמר היווה עיוות משמעותי של הראיון שנערך עמי", הסביר את ההחלטה לכתוב מכתב פתוח ולהעלות אותו לעמוד הפייסבוק שלו.

"היום הגיע לידי תמלול הראיון, ולאחר קריאה מדוקדקת, ניכר שהשוני הבולט ביותר בין הראיון שנתתי לבין מה שהודפס בעיתונכם הוא שכל השאלות נכתבו מחדש", כתב לרון ירון. "זו עיתונאות זולה מאוד להציג כאמת את מה שלמעשה בדיה".

ווטרס ציין שתי דוגמאות לאופן שבו, לדבריו, סילף "ידיעות אחרונות" את הדברים שאמר. כך למשל בכתבה נכתב כי הוא יוצר קשר עם מוזיקאים דרך-קבע כדי לשכנעם לא להופיע בישראל. "לא כך הדבר. מעולם לא כתבתי לאלטון ג'ון או לריהאנה כפי שנכתב, התוכן הערוך רווי במידע שגוי", כתב, וציין כי בינו לבין העיתון נחתם חוזה מחייב לפיו עליו לאשר את הציטוטים שלו לפני הפרסום. "כשלבסוף נשלח אלי תרגום המאמר באנגלית, אף על פי שהיה מעט מאוד זמן לפני שהעיתון יצא לדפוס, ישבתי חצי לילה בניסיון לתקן כמה מן השגיאות הבוטות ביותר אך התעלמתם ממרבית התיקונים".

טרם התקבלה תגובתו אלון הדר. ב"ידיעות אחרונות" בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully