וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל נא תאמר לי שלום

13.10.2013 / 11:09

עיתון מעריב נפרד מהבית המיתולוגי: מערכת התוכן וההנהלה יעברו למשרדים בגן הטכנולוגי בירושלים, יתר המחלקות יחצו את צומת מעריב וימוקמו במגדל רובינשטיין. הבניין ייהרס

מערכת עיתון "מעריב" עוזבת את בית מעריב המיתולוגי ועוברת למיקום חדש, מגדל רובינשטיין, הנמצא בצדו השני של צומת מעריב. המעבר יושלם במהלך החודש הקרוב ולמשרדים החדשים יועברו מחלקות הסחר, מוקד שירות הלקוחות ומחלקת מנויים. מחלקות התוכן וההנהלה יעברו למשרדי "אחוזת הירש" בגן הטכנולוגי מלחה בירושלים, שם שוכנת מערכת "מקור ראשון", אולם בתל אביב יישאר דסק חדשות שיפעל בשעות הערב.

מעבר מערכת העיתון לירושלים כבר החל להתבצע בשנה החולפת עם מעבר מערכת אתר NRG והמוספים "סופשבוע" ו"ערב שבת". המעבר לירושלים היה אחת מסוגיות הליבה בדיונים אל מול ועד עובדי העיתון, שם טענו כי מדובר בהרעת תנאים. לעובדים שהתנגדו למעבר הוצע לפרוש מהחברה בתנאי פרישה מועדפים.

העתיד הצפוי לבית מעריב הוא הריסה, ובמקום עתיד לקום מגדל בן 27 קומות. הבניין נמצא בבעלות חברת "הכשרת היישוב בישראל" שבשליטת עופר נמרודי, הבעלים לשעבר של העיתון. עזיבת המו"ל החדש שלמה בן צבי את הבניין לא עברה בשקט, לאחר שבתחילת השנה הגישה "הכשרת היישוב" תביעה נגד מעריב בטענה שלא שולמה לה שכירות על סך 1.8 מיליון שקלים.

מעיתון מעריב נמסר הבוקר: "צומת מעריב ועיתון מעריב שזורים זה בזה ויצרו אתוס בתל אביב. היה לנו חשוב להישאר בקרבת בית מעריב הנוסטלגי לזכר ימים עברו. שאר מחלקות מעריב נמצאות בתהליך של מעבר אל ירושלים, עיר הבירה של ישראל. אנו סבורים שראוי כי כלי תקשורת הדוגל באג'נדה ציונית יקבע את משכנו דווקא בעיר זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully