וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבץ נא

13.10.2013 / 11:56

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הפרשן המדיני של רשת ב' צ'יקו מנשה יחליף את ענת דוידוב בהגשת "סדר יום" ויומני הצהריים של התחנה בשישי. דוידוב תגיש מעתה את "צבע הכסף"

חילופים נוספים בקול ישראל: לוואלה! ברנז'ה נודע כי הפרשן המדיני של רשת ב' צ'יקו מנשה יקבל שני תפקידי הגשה חדשים: הגשה חד שבועית של "סדר יום", בכל יום שלישי, ושל יומני הצהריים של התחנה בימי שישי. לצד תפקידי ההגשה החדשים ימשיך בתפקידו כפרשן המדיני.

את שתי המשבצות החדשות של מנשה מילאה עד עתה ענת דוידוב, ומנשה שובץ בהן במקומה. דוידוב תגיש מעתה באופן מלא את הרצועה הכלכלית של רשת ב' "צבע הכסף", זאת במקום מנחם פירדמן שערך והגיש אותה ופרש לאחרונה מרשות השידור במסגרת הרפורמה שהעניקה לפורשים תנאים מועדפים.

צ'יקו מנשה חזר לרשות השידור לפני שנה אחרי שבע שנים בערוץ 10. הוא החל את הקריירה העיתונאית שלו ב"קול ישראל" ככתב לענייני משטרה, ולאחר מכן עבר לטלוויזיה המסחרית ושימש ככתב בערוצים 2 ו-10.

מדובר במינוי השני ברשת ב' בימים האחרונים: בשבוע שעבר נודע כי מגיש "מבט" אמיר איבגי יחליף את נועה ברק בהגשת "הכל דיבורים". ברק הצטרפה לצוות המגישים של התכנית לפני פחות מחצי שנה, והחליפה את אורן נהרי.

צ'יקו מנשה הפנה לקבלת תגובת רשות השידור, משם נמסר כי "רשת ב' של קול ישראל תמשיך לשרת את כלל ציבור המאזינים בתכניות החדשות והאקטואליה המובילות ברדיו בישראל, עם מיטב העיתונאים והעיתונאיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully