וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מגיבה על תוכניות בפיתוח

13.10.2013 / 15:43

מה גרם לעורך one גידי ליפקין לפסול אייטם על תוכנית של מתמודד לעיריית ת"א בטענה שאינו מסקר את הבחירות המקומיות, ולהעלות למחרת כותרת ראשית על תוכנית של מתחרהו?

בשבוע שעבר השיק הכדורגלן ניר סביליה, כוכב מכבי ת"א בכדורגל לשעבר והמועמד במקום השני ברשימת "הליכוד-ביתנו" למועצת עיריית תל אביב-יפו בהווה, את תכניתו לשיפור הספורט בעיר ת"א. אנשיו של סביליה הציעו לעורך אתר ONE גידי ליפקין לסקר את התכנית, בהנחה שאתר הספורט ישמח לסקר את ההצעה. ליפקין סרב, ונימק זאת בכך שהבחירות לרשויות המקומיות אינן מעיסוקיו של ONE.

הנימוק של ליפקין יכול היה להתקבל על הדעת, אלמלא הייתה עולה לכותרת הראשית של האתר, יממה אחד בלבד לאחר מכן, כותרת ראשית לסיפור מפרגן במיוחד: פרסום ראשון של התכנית ("המהפכנית") לשיפוץ איצטדיון בלומפילד שמובילה הרשימה המתחרה של סביליה, רשימת "רוב העיר". וכך בכתבה: "מי שמוביל את המהלך לשדרוג האצטדיון הוא חבר מועצת העיר מטעת סיעת 'רוב העיר' אלון סולר, המחזיק גם בתיק הספורט בעירייה. סולר עצמו אישר את הידיעה".

הרקע: יחסים עכורים בין אלי עזור ל"ידיעות אחרונות"

מדוע שעורך אתר הספורט הפופולארי יתבלבל כך באג'נדה העריכתית של האתר? למקורביו של סביליה יש רעיון שאולי יכול לרמוז בצורה כזו או אחרת על המניעים. "ניר סביליה הוא בן דוד של אלי עזור, הבעלים של צ'רלטון (מפעילת הערוצים "ספורט 1" ו"ספורט 2", מתחריה המרים של ONE, ד.א)", אומר לוואלה! ברנז'ה אחד ממקורביו של סביליה. הוא מוסיף עוד זוית: "דניאלה סמרי, מגישת המהדורה של ONE, משתתפת בקמפיין של סיעת רוב העיר ברשתות החברתיות", הוא אומר.

כזכור, ONE שייך בין היתר לקבוצת "ידיעות אחרונות". מאז השיק אלי עזור את עיתון "סופהשבוע" המתחרה במגזיני סוף השבוע על "ידיעות אחרונות" - היחסים בין הקבוצות עכורים.

ידיעה על התמודדותו של סביליה בבחירות המקומיות ניתן למצוא, למרבה ההפתעה, באתר "The Post".

מ-one נמסר בתגובה: "מדובר בגיבוב של שקרים".

ניר סביליה ביקש להגיב, ואמר: "אין לי שום דבר אישי כנגד אתר one ומנהליו. ההחלטה לפרסם ידיעה אחת הקשורה בהחירות המקומיות ולא לפרסם אחרת נראית בעייתית על סמך העובדות שמפורסמות אצלכם. בעיניי, אובייקטיביות היא ערך יסוד בתקשורת ויש להקפיד לשמור עליה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully