וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמור איז לס

14.10.2013 / 13:34

כתבה ביקורתית במיוחד על מסיבת העיתונאים המדוברת שכינס רני רהב ל”רולדין” שודרה אמש בחדשות 2. על החתום: גלעד שלמור, צאצא ליח”צנית המתחרה. וואלה! ברנז’ה חמוץ-מתוק

שלמור נגד רהב, הדור הבא: במהדורת החדשות של ערוץ 2 שודרה אמש (ראשון) כתבה על מסיבת העיתונאים המדוברת שכינסו אנשי "רולדין" לציון 25 שנה לרשת, זאת על רקע פתיחת המתחרים החדשים "קופיקס", שמוכרים קפה בחמישה שקלים.

הכתבה, מאת גלעד שלמור ועידו סולומון (כך לפי הקרדיט בהצגת הכתבה) הייתה רוויית עקיצות על המהלך היח"צני וביקורתית כלפי העומד בראשו - רני רהב. גלעד שלמור הוא לא הראשון לבית משפחת שלמור שיוצא נגד רני רהב - הוא הבן של אשת יחסי הציבור אירינה שלמור, מתחרה מהבולטות של רהב המייצגת לקוחות מתחרים שלו.

"לא בטוח שרני רהב רצה שזה ייצא ככה", ביקרה כתבתם של שלמור וסולומון את רהב. "בעלי רודלין רוני חקק והיחצ"ן שלו התעקשו להוכיח לעיתונאים שהמתחרים נחותים ולא רק זולים", תואר המהלך של רהב. על מתחריהם נאמר בכתבה: "בעלי הסניף לא מתרגשים מיח"צן העל", ונוסף כי "בדיעבד לא בטוח שבעלי רולדין היו חוזרים על תרגיל יחסי הציבור מהבוקר".

היסטוריה של יריבות

מעורבות של שלמור הבן בכתבה בולטת במיוחד על רקע היריבות העסקית בין רהב ושלמור האם. מלבד העובדה שמדובר בשני אנשי יחסי ציבור מהבכירים במשק, הם גם מייצגים לקוחות מתחרים: אירינה שלמור מייצגת את חברת פלאפון, מול רהב המייצג את סלקום.

שלמור האב (רמי שלמור) הוא בעבר מבעלי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי אשר ייצג בתקשורת את פרטנר - תקציב מתחרה נוסף של רני רהב. רק לאחרונה נלחמו השניים על תקציב ענק, זה של חברת האופנה "פקטורי 54". היום הוא אצל רני רהב, בעבר היה של אירינה שלמור.

"ההתנהגות שלי יותר נורמטיבית, והוא חריג"

אירינה שלמור התייחסה בעצמה בעבר למתחרה וביקרה את התנהלותו. בראיון ל"ליידי גלובס" היא ניפקה את האמירה "כולם רוצים להיות משרד כמו אירינה שלמור". "כולם, חוץ מרני רהב, כי הוא כבר שם", ענה לה המראיין, והיא אמרה: "יש שתי פירמות כאלו בישראל - רני רהב ואירינה שלמור. אני לעולם לא אהיה כמו רני, ואני גם לא רוצה. אין לי את מבנה האישיות הזה. ההתנהגות שלי יותר נורמטיבית, והוא חריג".

מדוע היה מעורב שלמור בכתבה שתוקפת מתחרה של עסקי המשפחה שלו, ואף קיבל עבורה קרדיט? מחדשות 2 נמסר בתגובה כי "הכתבה הייתה של עידו סולומון. לגלעד שלמור לא הייתה מעורבות בתכני הכתבה ובנאמר בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully