וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את הדר גור אריה

14.10.2013 / 15:34

מנכ"ל משותף, במקאן ואלי, מצפה רמון

גיל: 39

מה בעצם אני עושה? ציונות. בלי טיפת ציניות. מנהלת משרד פרסום באוריינטציה דיגיטלית במצפה רמון. הצטרפתי לחזון מעורר ההשראה של חנה רדו, משנה למנכ"ל מקאן אריקסון, ומיכל רומי שהיא מנכ"לית משותפת לצידי. יחד אנחנו מנצלות את נפילת גבולות המקום והזמן כדי להתחיל עסק בתחומי המחר, שיציע מקומות עבודה לצעירים במצפה רמון או מהסביבה, ויהווה מנוע צמיחה לעיר ולתושביה. זו היתה הזדמנות נדירה להוסיף על גבי ההתמחות והאהבה שלי לפרסום דיגיטלי- גם עשייה חברתית וחלוציות לכל דבר. לפני כחודשיים עברנו אני ובעלי ושני ילדיי למצפה רמון כדי להוביל את המיזם המופלא הזה המציע שירותי פרסום דיגטליים לעסקים מכל הארץ, ומשלב בעשייה שלו קידום עסקים מקומיים, השתתפות באירועים אזוריים, העברת הכשרות בנושא לבעלי עסקים ותושבים מהאזור, ועוד. וכמו עסק שמתחיל את דרכו, אנחנו ברעב למצוא עובדים, ולהביא לקוחות – שמבינים שכל שקל שלהם שמגיע למקאן דיגיטל בעצם תורם לשינוי אמיתי שקורה בעיר.

השכלה: תואר ראשון בפרסום מאוניברסיטת FIT בניו יורק.

תפקידים קודמים: מנכ"ל משרד הפרסום רגב קויצקי (ליאו ברנט), סמנכ"ל מקאן דיגיטל.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אורן פרנק, בתחילת שנת 2000 מקאן החליטה להיכנס לתחום הדיגיטל. זה היה עוד הרבה לפני קמפיינים אינטרנטיים והרבה לפני פייסבוק.

איפה את בעוד 5 שנים? במצפה רמון, מנהלת אופרציה של 100 עובדים, הכוללת גם בית תוכנה ומוקד שירות לקוחות.

מה אוכלת לצהריים? לא משנה רק שיהיה עם ממש מעט פחמימות.

פרגני למתחרים: בשמחה. ל"אקליפטוס" – חבורת צעירים אנרגטיים שתענוג לשתף איתם פעולה, ול"חוליגנס" - שזה פשוט למות מקנאה כמות הכשרון שיושב לו שם במשרדים בשדרות רוטשילד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully