וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל הנכנס: "מבטיח לשים את האמת במרכז"

15.10.2013 / 13:46

תת-אלוף מוטי אלמוז נכנס הבוקר רשמית לתפקידו בטקס חגיגי בקרייה בהשתתפות שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, שאמר: "התקשורת היא זירה שמחייבת התעסקות משלב התכנון ועד הביצוע"

"אני מבטיח לשים את האמת במרכז, לשמור על צה"ל נקי וטהור מהמקומות שלעיתים ניתן חלילה לגלוש אליהם ולפעול בדרך הישרה", כך בדברים פומביים ראשוניים שנשא דובר צה"ל הנכנס תת-אלוף מוטי אלמוז אשר הבוקר (שלישי) התקיים טקס כניסתו לתפקיד.

תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי המסיים את תפקידו בתום שנתיים וחצי אמר בנאומו במהלך טקס חילופי התפקיד: "אני מסיים את תפקידי כשמערך הדוברות פרוס בחלקיו הרבים של צה"ל באופן שלא התאפשר בעבר". הוא החמיא לאלמוז, אשר החליף אותו גם בתפקידו בחטיבת תיאום פעולות הממשלה בשטחים, ואמר כי "יכולת הפיקוד המרשימה שלך, לצד ההיכרות המעמיקה עם צה"ל על כל חלקיו, תמשיך ותמצב את מערך הדוברות כחלק מצה"ל הפועל עבור צה"ל".

בדומה למרדכי, גם עבור אלמוז תפקיד דובר צה"ל הוא הראשון בעולם התקשורת. בצה"ל שימש בין היתר כמפקד חטיבת הבקעה, ותפקידו האחרון היה ראש המינהל האזרחי ביהודה ושומרון. מרדכי הדגיש במילות הסיכום שלו את האופי המבצעי שלבשה, לדבריו, חטיבת דובר צה"ל בשנים האחרונות. "מערך הדוברות פעל כשהוא מבצעי מתמיד, פרוס בכל החטיבות, בכלל אוגדות הבט"ש ונקודות הקצה האפשריות", אמר. "לצד פריסה זו, קם חמ"ל ויזואלי שמקבל בזמן אמת את כלל יכולות האיסוף של צה"ל, הוכשרה פלגת לוחמים קרביים של דובר צה"ל שפרוסים בגבולות ותפיסת המודיעין להסברה הפכה מציאות".

שר הביטחון משה יעלון אמר בטקס כי "התקשורת היא זירה שמחייבת התעסקות משלב התכנון ועד הביצוע. זו זירה מורכבת, ותפקיד דובר צה"ל הוא מורכב ומאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully