וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי "קול ישראל" הפגינו: ”גמרו את הטלוויזיה, עכשיו תור הרדיו”

16.10.2013 / 10:36

ועד עיתונאי הרדיו בת"א הורה הבוקר על הפסקת שידור ”הכל דיבורים”, זאת בשל מה שכינה "צעד ברוטלי של הנהלת רשות השידור, שהפעילה מאבטחים". העובדים מוחים על הדרתם

תוכנית הדגל של רשת ב' "הכל דיבורים" נקטעה הבוקר, זאת בשל החלטת ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב, שמחה על מה שכינה "הצעד הברוטלי של הנהלת רשות השידור והפעלת מאבטחים כנגד העובדים, עיתונאי הרדיו".

העובדים הפגינו הבוקר במסגרת משמרת מחאה אקטיבית בחצר מתחם "קול ישראל", תוך שהם נושאים שלטים ומוחים על הדרתם מזה שנה וחצי מהתוכנית.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, פחות מחצי שנה לאחר שמונתה לתפקיד, הוחלט בימים האחרונים ברשות השידור להפסיק את הגשתה של נועה ברק בתכנית "הכל דיבורים" ולהחליפה במגיש "מבט" אמיר איבגי. עם מינויה של ברק לתפקיד קמה תרעומת על ההחלטה למנות דמות מהטלוויזיה להגשה היוקרתית ולא דמות מהרדיו. מחאה דומה, כאמור, קמה כעת גם עם מינויו של איבגי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איבגי, צא בחוץ. אולפן "הכל דיבורים", הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"למה להביא דווקא מישהו מהטלוויזיה?"

"התכנית הזו, אולי ההפקה המוערכת ביותר של רשות השידור, צמחה בקול ישראל בתל אביב ומזוהה עמה", אמר השבוע לוואלה! ברנז'ה גורם ב"קול ישראל". "אנחנו מרגישים חוסר הוגנות בהחלטה לשבץ בה עיתונאים מהטלוויזיה". גורם אחר הוסיף: "יש ברשת ב' המון אנשים מוכשרים שיודעים לעשות רדיו מצוין, אז למה להביא דווקא מישהו מהטלוויזיה? המחשבה כאילו טאנלטים הם אלה שצריכים להוביל את התכנית היא שגויה. ראה למשל מקרה נועה ברק".

אמיר איבגי הוא עיתונאי חדש יחסית ברשות השידור אליה הגיע לפני כשנתיים בלבד. הוא שימש לפני כן כעורך ומגיש החדשות המקומיות של HOT בדרום. כבר ביום בו ערך אודישן להגשת "מבט" צפה מתוך הרשות ביקורת על השיבוץ העתידי.

דלתות מסתובבות

מערכת "הכל דיבורים" סובלת מחוסר יציבות מאז עזב אותה ירון דקל עם מינויו למפקד גלי צה"ל. כסאו התחלק בין כמה מגישים: יוסי הדר, איילה חסון, אורן נהרי ועודד שחר.

מרשות השידור נמסר השבוע בתגובה: "הנהלת הרדיו בוחנת מגוון מגישים ומגישות כדי לבחור מתוכם מי יגיש או תגיש את אחת מתוכניות הדגל של רשת ב'. כך לגבי נועה ברק וכך גם לגבי אמיר איבגי ועוד מספר מגישים שייבחנו למשימה זו מתוך מאגר המגישים של הרדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully