וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרסום בוואלה! ברנז'ה: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד רשת

17.10.2013 / 10:22

בלי הנחות: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד זכיינית ערוץ 2 שבסיומו היא צפויה להיקנס, זאת בשל שידור ראיון עם המשנה למנכ"ל אילן טוביהו שעסק ביוזמת "Black Weekend"

בלי הנחות: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד זכיינית ערוץ 2 רשת שבסיומו היא צפויה להיקנס, זאת בעקבות שידור ראיון עם המשנה למנכ"ל אילן טוביהו שעסק ביוזמת "Black Weekend" שמובילה הזכיינית. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, הראיון הנדיר עם טוביהו נערך בתכנית "איך זה עובד" שהוקדשה לקידום המהלך העסקי של רשת. התכנית כללה גם ראיונות עם שני מנהלי שיווק של רשתות הלוקחות חלק בשת"פ העסקי - "המשביר" ו"דיזיין סנטר" אשר פירטו על המבצעים שהם מעניקים.

ברשות השנייה פנו בנושא לסמנכ"ל הפרוגרמינג של רשת רן קוצר והודיע לו כי השידור מהווה הפרה של כללי הרשות האוסרים על רשת (ועל יתר הזכייניות) לעשות שימוש במסך הטלוויזיה על מנת לקדם את ענייניהן העסקיים.

ברשות הודיעו לרשת כי אם בזכיינית לא ישלמו את הסכום שיוטל עליהן כעיצום, הם יחלטו את הערבות הבנקאית שבידם. בזכיינית מסרו השבוע לוואלה! ברנז'ה כי "Black Weekend" היא יוזמה שמטרתה "לספק שירות מצוין לציבור הצרכנים בישראל, לכן היא מעוררת עניין רב בכל פלטפורמה אפשרית". בזכיינית הוסיפו כי הם "מתקשים לעלות על הדעת שמישהו יבחר לבדוק אייטם שמשרת באופן נאמן את קהל הצופים".

מהרשות השנייה אישרו את הפרטים ומסרו כי "הופעתו של טוביהו עומדת בניגוד לכללי האתיקה בשידורים של הרשות האוסרים על קידום ענייניו העסקיים של הזכיין במסגרת השידורים. "רשת" עשתה שימוש בפלטפורמה של הערוץ המשדר כדי לקדם את האינטרסים הכלכלים שלה באופן האסור על פי הכללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully