וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגופה של עניין

17.10.2013 / 16:08

יד קלה על ההדק בקשת: פוסט המכיל תמונת גופה שעלה היום בעמוד הפייסבוק של מאקו עורר תרעומת כה עזה בקרב הגולשים עד שהוסר תוך כמה דקות

מנהלי עמוד הפייסבוק של מאקו מציגים יד קלה על ההדק: פוסט שעלה היום בעמוד הפייסבוק של מאקו, אשר לו יותר מחצי מיליון עוקבים, עורר תרעומת כה עזה בקרב הגולשים עד שהוסר תוך כמה דקות. מנהלי העמוד העלו תמונה אותנטית של גופה מרוטשת מוטלת על רצפה כאשר רק עינייה מטושטשות וצירפו לה לינק לכתבה שמספרת על בחור שרצח את אישתו והעלה את תמונת גופתה לפייסבוק.

התגובות הזועמות הגיעו מיד, ורשימת התגובות לפוסט כללה שלל גינויים של גולשים שעוקבים אחרי מאקו בפייסבוק, והתמונה עלתה להם בפיד. חלקם קבלו על כך שנכפה עליהם לצפות בתוכן כזה במקום העבודה ובאופן לא הולם, אחרים הצביעו על כך שגם ילדים קטנים עוקבים אחר העמוד. היו כאלה שהצביעו על כך שאם מדובר היה באישה ישראלית - לא היו מעזים במאקו לפרסם כך את תמונת גופתה.

תוך כמה דקות הוסר הפוסט מעמוד הפייסבוק. גם בכתבה המקורית שפורסמה באתר "נקסטר" החוסה במאקו נערכו כמה שינויים בעקבות הגינויים הקשים. מהכתבה מאת יאיר מור הוסרה התמונה, והיא נחתכה כך שרק הרגליים גלויות לקוראי הכתבה.

ממאקו נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה והיא תוקנה במהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully