וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי ברקאי מצטרף לערוץ 10: יגיש עם רביב דרוקר את "המקור"

20.10.2013 / 8:53

איש גלי צה"ל הוותיק ייקח חלק מרכזי גם בהכנת התחקירים, הראיונות וכתבות השטח לתוכנית אשר צפויה לשוב בחורף, וישולב בהמשך גם בשידורי האקטואליה של חדשות 10

העיתונאי ואיש הרדיו רזי ברקאי, יצטרף לרביב דרוקר בהגשת תוכנית התחקירים "המקור" בערוץ 10. "המקור" צפויה לשוב לשידור בראשית החורף, וברקאי ייקח חלק מרכזי גם בהכנת התחקירים, הראיונות וכתבות השטח לתוכנית, וישולב בהמשך גם בשידורי האקטואליה של חדשות 10.

ברקאי, 64, חתן פרס סוקולוב לעיתונות, מאנשי התקשורת הבכירים בישראל, מגיש זה קרוב ל-20 שנה את התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל, שנחשבת לאחת מתוכניות האקטואליה שמעצבות את סדר היום החדשותי של ישראל. הוא ייסד בסוף שנות השמונים את תוכנית הרדיו "הכל דיבורים" ברשת ב', ושימש מוקדם יותר כשליח קול ישראל לוושינגטון, ככתב לעניינים מדיניים ולענייני מפלגות. ברקאי ימשיך בתפקידו בגלי צה"ל.

רזי ברקאי ורביב דרוקר הכירו בגלי צה"ל בסוף שנות התשעים, אז שימש דרוקר כפרשן המדיני של מחלקת החדשות. יחד סיקרו השניים שורת אירועים פוליטיים ומדיניים, ובראשם ועידת קמפ דיוויד, ביולי 2000 בהשתתפות נשיא ארה"ב, ביל קלינטון, ראש הממשלה דאז, אהוד ברק ויו"ר הרשות הפלסטינית אז, יאסר עראפת – פסגה שהסתיימה בכישלון בהשגת הסדר קבע לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

רפי גינת, מנכ"ל ערוץ 10: "אני מברך על הצטרפותו של רזי ברקאי לצוות 'המקור', ובטוח ששיתוף הפעולה בין רביב לבין רזי יהיה נכס של ממש עבור ערוץ 10".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "אני שמח לשוב לשתף פעולה עם רזי, אחרי שנים של עבודה משותפת בגלי צה"ל. מעבר ליכולותיו העיתונאיות המוכרות, אני משוכנע שדו-השיח המרתק בינו לבין רביב, שהכרתי מאחורי הקלעים, עוד במסדרונות הרדיו, יגיע גם למסך".

רזי ברקאי: "אני שמח על ההזדמנות לעבוד במשותף עם חדשות ערוץ 10 ועם רביב דרוקר, שאת עבודתו העיתונאית אני מעריך מאד. אני שמח להצטרף לתוכנית 'המקור', מתוכניות הדגל בתחום התחקיר העיתונאי בישראל, שמאחוריה שורה ארוכה של הישגים".

רביב דרוקר: "רזי הוא מהעיתונאים הבכירים בתקשורת הישראלית ומההגונים שבהם. זו גאווה גדולה עבור חדשות 10 ועבור התוכנית 'המקור', שהוא מחזק את שורותיהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully