וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתזמנת 20

20.10.2013 / 16:24

גלגלצ תציין בסוף החודש שני עשורים להקמתה ולרגל המאורע היא מתחדשת בלוגו חדש שעיצב נדב ברקן, ומקדישה שורה של משדרים מיוחדים לנושא

גלגלצ תציין בסוף החודש שני עשורים להקמתה ולרגל המאורע היא מתחדשת בלוגו חדש שעיצב נדב ברקן, וחודש נובמבר כולו יצוין בשורה של משדרים מיוחדים. את החודש ילווה קמפיין רחב היקף של בטיחות בדרכים, אחד מסימני ההיכר של התחנה הצבאית.

בין היתר תערך מחווה לתכנית "שתיקת הכבישים" ואל האולפן יחזרו במהלך החודש מי שהגישו אותה במהלך השנים: גידי שפרוט, גדעון אוקו, נעמה חן ושרהלה בן אשר. כמו כן יוחזר ה"דו קרב" שבמסגרתו בוחרים המאזינים באמצעות הפייסבוק את השירים שהם רוצים לשמוע, ויערך משדר בן שמונה שעות של "קולות החיילים" - אחת מתוכניות הדגל של גלגלצ ובו ירוכזו 100 השירים המבוקשים והמושמעים ביותר בתוכנית בכל הזמנים. במהלך סופי השבוע של נובמבר ישודרו מצעדי העשור של גלגלצ: 80, 90 ו-2000.

גלגלצ תשיק בחודש הבא גם אלבום "סוף שבוע רגוע" שיהווה אוסף מהשירים המרכיבים את פסקול שידורי סוף השבוע של התחנה. בנוסף ייערך יום עיון מיוחד תחת השם "גלגלצ מתזמנת 20 שנה" ב-19 בנובמבר במכללה האקדמית עמק יזרעאל ויעסוק בין השאר בגלגלצ כמעצבת תרבות מוסיקלית בישראל.

נדב ברקן, מי שעיצב את הלוגו החדש של התחנה, סיפר על ההשראה לעיצוב" ההשראה הויזואלית לעולם המוסיקה הגיעה מגלי קול ואקולייזרים, ואילו הייצוג של התנועה והדרכים הגיע מפאטרנים של צמיגי רכב ומחיצי דרכים. הסינטזה בין שני העולמות, המאוד שונים זה מזה - היא שהולידה את מבנה הלוגוטייפ הייחודי של גלגלצ".

גלגלצ שהוקמה בשנת 1993 ביוזמת ראש הממשלה ושר הביטחון דאז יצחק רבין ז"ל, שר התחבורה ישראל קיסר, ובתמיכת הרמטכ"ל רא"ל אהוד ברק כרשת רדיו הפונה לנהגים – היא על פי כל סקרי ההאזנה תחנת הרדיו הפופולארית והמואזנת ביותר בישראל עם האזנה של כ-30% מכלל מאזיני הרדיו וכ-35% מכלל מאזיני הרדיו בטווח גילאים צעיר של בני 18 עד 49, כך לפי סקר TGI. השנה נחלשה ההאזנה כמעט לכל תחנות הרדיו בישראל, אולם גלגלצ שמרה על מעמדה.

דלית עופר, מנהלת גלגלצ, מסרה הבוקר בהודעת התחנה: "התחנה בחרה לציין את חגיגות ה-20 באמצעות הדגשת שליחותה כזרוע הציבורית המשמעותית ביותר במלחמה בתאונות הדרכים ובחינוך לנהיגה זהירה ובטוחה. למען מטרה חשובה זו הצלחנו לרתום את מיטב המוסיקאים בישראל ואנו גאים על התגייסותם לפרויקט ייחודי זה ומוקירים להם תודה והערכה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully