וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חשיפת האסטרטגיה התקשורתית: "טבע" פתחה בחקירה למציאת המדליף

22.10.2013 / 14:23

הפרסום בכלכליסט של מסמך סודי שהפיצה "טבע" ובו היערכות למשבר התקשורתי בשל הפרסומים על הכוונה לפטר מאות עובדים עורר הדים עזים במסדרונות ענקית התרופות, שפתחה בחקירה

הפרסום אתמול בכלכליסט של מסמך סודי שהפיצה "טבע" בקרב חברי הדירקטוריון שלה, ובו היערכות למשבר התקשורתי בשל הפרסומים על הכוונה לפטר מאות עובדים - עורר הדים עזים במסדרונות ענקית התרופות. היום מדווח העיתון כי החברה פתחה בחקירה פנימית על מנת לגלות את זהות המדליף.

גורם בכלכליסט סיפר היום לוואלה! ברנז'ה כי בעוד את הדיווח אתמול על עצם קיומו של המסמך לא ניסו ב"טבע" למנוע - לקראת הדיווח הבוקר על עצם הפתיחה בחקירה פנימית נעשו בחברה מאמצים להצניע את הפרסום. דיונים על האייטם נערכו בין אגף הדוברות לבין עורכי העיתון עד שעה מאוחרת, ולמרות שבחברה שקלו להכחיש לכלכליסט את הפרסום, לבסוף תגובתם לא הוכנסה לכתבה.

לפי המסמך שחשף כתב כלכליסט ניר צליק, "טבע" התכוונה לממש את הפוטנציאל התקשורתי של שחרור רווחים כלואים בשווי מיליארדי שקלים לשם הרגעת הביקורת הציבורית החריפה שספגה בשבועות האחרונים בשל כוונתה לפטר מאות עובדים בישראל - כך לפי הדיווח. לאחר פרסום האסטרטגיה התקשורתית של החברה, היא פתחה בחקירה פנימית כדי לגלות מי הדליף את המסמך לכלכליסט.

מ"טבע" נמסר בתגובה: ?טבע לא מגיבה בנושאים פנימיים. בכל מקרה, יחסי מערך הדוברות ויחסי הציבור של החברה עם כלכליסט הינם טובים ומקצועיים?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully