וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רדיו ירושלים על שי ודרור: "גזענים שצריך לשים להם סוף"

22.10.2013 / 14:54

גדי קסטיאל, הנחשב למקורב לאייל גולן, יצא היום בחריפות נגד המגישים שי גולדשטיין ודרור רפאל ותכניתם ב"רדיו ללא הפסקה", בה כינו את הקריירה של גולן "ייצור זבל"

מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל, הנחשב למקורב לאייל גולן, יצא היום (שלישי) בחריפות נגד צמד המגישים שי גולדשטיין ודרור רפאל ותכניתם ברדיו המתחרה "רדיו ללא הפסקה" וטען באופן ש"צריך לשים להם סוף". הסיבה: השניים התבדחו הבוקר בתכניתם על אייל גולן ועל פרשת העלמות המס שלו והוצאת החשבוניות הפיקטיביות. קסטיאל טוען שהם עשו זאת בצורה גזענית, כיוון שכינו את הקריירה המוזיקלית של גולן "ייצור זבל".

"אני בדרך כלל לא עסוק בלקדם תכניות רדיו", אמר קסטיאל בפתח דבריו כאשר עלה לשידור בתכניתו של ירון אילן, המשדר גם תכנית של מוזיקה ים תיכונית בערוץ 24 של קשת, שבה גם מועסק גולן. "אבל אני רוצה לדבר על גזענות ועל שני שוטים שחושבים שמותר להם בשם הסאטירה לדבר על כל דבר".

"כמנכ"לים של תחנות רדיו - חייבים לטפל בנושא הזה"

קטסיאל השמיע קטע מתוך התכנית "שי ודרור", שביקרו את העלמות המס של אייל גולן ואמרו: "איך אפשר להרוויח כל כך הרבה כסף מלייצר זבל? נרשמתי בשוק החברות המשותף בחברה שמייצרת חרא".

התבטאות המגישים עוררה את זעמו של מנכ"ל רדיו ירושלים. "כשהוא מתכוון שוק של זבל הוא מתכוון לרוב תושבי ישראל", אמר, ופנה אל הרשות השניה המפקחת על שידורי הרדיו האזורי: "אני פונה לרגולציה - לא יכול להיות שמתכנית גזענית יצאו מילים כאלה ואין שום תגובה של הרגולציה". הוא פנה גם למתחרה שלו, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה אייל פאר, זאת מבלי לציין את שמו או את שם התחנה. "אני מצפה מהקולגה שלי שיגיב לסיטואציה כזו, כי אם לא זו פגיעה בכל תחנות הרדיו האזוריות. אני מבקש מהרגולציה שזה יגיע לשימוע ואנחנו כמנכ"לים של תחנות רדיו - חייבים לטפל בנושא הזה ולשים לזה לסוף".

"זה לא סאטירה. זו גזענות תחת כל הגדרה"

"פה זה לא סאטירה. זו גזענות תחת כל הגדרה ולא שום דבר אחרי. זו בושה וחרפה שרדיו אזורי מרשה לצמד ליצנים לעשות דברים כאלה. אני מקווה שמי שיפגוש את השניים האלה ברחוב יראה להם מה זה אהבה אמיתית של בני עדות המזרח, ושהם לא זבל", דברי קסטיאל.

תגובותיהם של שי גולדשטיין ודרור רפאל, רדיו ללא הפסקה והרשות השנייה - טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully