וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בערוץ 10: יוסי מימן חוזר לכהן כיו"ר הדירקטוריון

23.10.2013 / 19:51

חילופים בצמרת הערוץ, על רקע המאבק הכספי סביבו: בעל השליטה שב היום לכהן כיושב ראש דירקטוריון הערוץ, זאת בתום שנה בלבד בה כיהן בתפקיד נציגו של רון לאודר אבי בלשניקוב

הפתעה בבית הוורד: דירקטוריון ערוץ 10 שהתכנס הערב במשרדי הערוץ בגבעתיים החליט על מינויו של בעל השליטה בערוץ יוסי מימן (51%) לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון. אבי בלשניקוב, המשמש כנציגו של בעל המניות השני בגודלו בערוץ רון לאודר, ששימש בתפקיד שנה בלבד ובין היתר הוביל את המאבק הארוך להארכת זיכיונו - ימשיך לכהן כדירקטור.

על פי ההערכות, הרקע לחזרתו של מימן לכיסא היו"ר נעוץ בסכסוך שנוצר לאחרונה בין בעלי המניות ארנון מילצ?ן המחזיק ב-24% ממניות הערוץ, ולאודר. מילצ'ין דורש כי לאודר יקנה את מניותיו בערוץ תמורת החזר על ההשקעה שלו עד כה בהיקף של כ-50 מיליון דולר, ומאיים כי לא יחתום על הבקשה להתחיל ולפעול ברישיון בשנת 2015.

יוסי מימן אמר היום: "אני שמח לחזור ולמלא את תפקיד היושב ראש, תפקיד אותו מילאתי למעלה מעשור. אני מבקש לשבח את מר בלשניקוב על פועלו בשנה האחרונה ועל המהלך שהוביל בהצלחה רבה להארכת הזיכיון וההיערכות למעבר לרישיון אשר יבטיח את עתידו של הערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully