וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אבנרי ואריה גולן יקבלו פרסי מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות

27.10.2013 / 12:17

הבחירה בעיתונאים הוותיקים התקבלה על ידי הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב בשל "תרומתם האדירה לעיתונות בישראל". יוסי בר מוחא, מנכ"ל האגודה: "שניהם ממובילי חקר האמת"

אגודת העיתונאים בתל אביב, תעניק לעיתונאים הוותיקים אורי אבנרי ואריה גולן פרסי מפעל חיים של כנס אילת לעיתונות על תרומתם לעיתונות הישראלית. הפרסים יוענקו בטקס המרכזי של הכנס, שייערך ב-11.11, בנוכחות למעלה מאלף עיתונאים ואנשי תקשורת בהנחייתה של דנה וייס.

הבחירה באבנרי וגולן התקבלה על ידי הנהלת האגודה בשל הנימוקים הבאים: "אורי אבנרי- מוותיקי העיתונאים בישראל. מקים השבועון "העולם הזה" אשר פעל רבות לעידוד עיתונות ביקורתית חוקרת. אריה גולן- הכתב הוותיק והמוערך פועל מעל לארבעים וחמש שנה במקצועיות ללא פשרות ושאיפה מתמדת לחתירה לאמת".

אורי אבנרי, יליד 1923, הוא עיתונאי, סופר ופוליטיקאי ישראלי. כתב ספרים רבים, בניהם "בשדות פלשת-1948", המתאר את רשומותיו כחייל ואת "הצד השני של המטבע". בשנת 1950 הקים יחד עם שלום כהן ונחום איתן את השבועון "העולם הזה", שהיה לעיתון לוחם וחוקר שדגל בדו קיום. הוא זכה בפרס סוקולוב על מפעל חיים בשנת 2004.

אריה גולן, יליד 1947, הוא עיתונאי ישראלי, נשוי ואב לשלוש בנות המתגורר בירושלים. הוא מגיש את יומן הבוקר של רשת ב' החל משנת 1996, תכנית אשר זוכה לשיעור ההאזנה הגבוה ביותר בישראל. גולן עוסק החל משנות ה-70 בתפקידים בולטים רבים, בניהם ככתב מדיני, פרלמנטרי ושליח רשות השידור בוושינגטון, הגשת משדרים בגלי צה"ל וכן תכניות אקטואליה ופוליטיקה בערוץ הראשון. הוא נשלח מטעם המחלקה לנוער והחלוץ של הסוכנות היהודית לעסוק בחינוך בצרפת, והגיש את מבזק החדשות שהודיע על פרוץ מלחמת יום כיפור. בשנת 2008 זכה גולן בפרס סוקולוב על מפעל חיים בתחום התקשורת האלקטרונית.

"ממובילי החקר האמת"

בשנים הקודמות זכו בפרסים העיתונאים דב יודקובסקי ז"ל, יעקב אחימאיר, דן מרגלית, ירון לונדון, מוטי קירשנבאום, סבר פלוצקר, יואל מרקוס, שלום קיטל, טומי לפיד ז"ל, חיים יבין רון בן ישי, שלמה נקדימון, נחמיה שטרסלר, כרמלה מנשה ונח קליגר. בנוסף, הוענקה תעודת הוקרה ליהודית יחזקאלי.

יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים: "אריה גולן ואורי אבנרי נבחרו על ידי הנהלת אגודת העיתונאים בשל תרומתם האדירה לעיתונות בישראל. שניהם ממובילי חקר האמת ועושים את פועלם בזכות גדולה עד לימים אלו".

כנס אילת לעיתונות 2013 ייערך זו השנה השביעית באילת על ידי אגודת העיתונאים בתל אביב, בין התאריכים 10-13 בנובמבר. הכנס, בו ייקחו חלק מעל 1000 אנשי תקשורת, עיתונאים, שרים, חברי כנסת, אנשי אקדמיה וכלכלה, כולל 30 פאנלים בנושאים מגוונים, הכוללים, בין היתר, מעורבות התקשורת בבחירת הנגיד, המחנות בתקשורת בפרשת אשכנזי, הרשתות החברתיות מול התקשרות המסורתית, מכת צווי איסור הפרסום והצנזורה, ההטרדות המיניות בכלי התקשורת ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully