וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוח שכן, והכי לא

27.10.2013 / 12:30

בתום שנה וחצי בלבד: ציפי רוזנבלום, מנהלת פיתוח תוכן במחלקת התכניות של קשת, פורשת מתפקידה. בין היתר הייתה אחראית על פיתוח השעשועון "בטוח או ביטוח" שנמכר ל-11 מדינות

ציפי רוזנבלום, מנהלת פיתוח תוכן במחלקת התכניות של קשת, הודיעה על כוונתה לפרוש מתפקידה בתום שנה וחצי. בין היתר הייתה אחראית רוזנבלום על פיתוחו של השעשועון "בטוח או ביטוח" ("Sure or Insure") ששודר בזכיינית ונמכר ל-11 מדינות, וכן ל-"PICK A POCKET" ו-"FACE TO FACE", שניהם פורמטים מקוריים שפותחו בתקופה זו, אשר הושקו במיפ האחרון.

רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת: "ציפי היא אחד מהמוחות המבריקים שעושים טלוויזיה כאן בארץ, שעומדים מאחורי הסיבה שטלוויזיה ישראלית נחשבת כל כך בעולם. בתקופת עבודתה כאן, הייתה שותפה בכירה לרעיונות ותוכניות חדשים וחדשניים שאת התוצרים שלהם נראה כולנו, ובשאיפה העולם כולו. היא עוזבת את קשת ויוצאת לדרך עצמאית, אבל לשמחתנו תמשיך לעבוד אתנו באופן צמוד, אנחנו מאחלים לה טונות של הצלחה".

ציפי רוזנבלום: "זו הייתה תקופה מרגשת ומדהימה בה זכיתי ליצור ולעבוד עם אנשים מוכשרים, יצירתיים וחברים אמתיים. תודה גדולה לרן תלם ואבי ניר על הדרך. אני יוצאת לדרך חדשה ועצמאית בידיעה שקשת תמשיך להיות בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully