וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: להשיב את מוביל ההתארגנות ב-ONE לעבודה

28.10.2013 / 10:06

תבוסה לאתר הספורט: שופטת בית הדין האזורי לעבודה בת"א החליטה אתמול כי פיטוריו של אור זילברמן, ימים ספורים אחרי ההודעה על יציגות מטעם ארגון העיתונאים, אינם תקפים עוד

תבוסה לאתר הספורט ONE במגרש המשפטי: בית הדין האזורי לעבודה קבע כי יש להשיב את אור זילברמן, ממובילי ההתארגנות באתר, מיידית לעבודתו. למעשה, שופטת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, קרן כהן, החליטה כי פיטוריו של זילברמן, אשר פוטר ימים ספורים אחרי ההודעה על יציגות מטעם ארגון העיתונאים, אינם תקפים עוד.

הנהלת one הודתה: עובדים הוקלטו ללא ידיעתם

בית הדין נימק את החלטתו בכך ש" סמיכות הזמנים בין ההודעה של ההתארגנות לבין ההזמנה לשימוע כאשר לא היו תלונות כלשהן בנוגע לתפקודו של מר זילברמן קודם לכן, הפגמים המהותיים שנפלו בהליך השימוע ובכלל זה סירוב המשיבה לאפשר למר זילברמן להיות מיוצג בהליך השימוע ומלווה בנציג ארגון העובדים ופיטורין של מר זילברמן תוך ויתור על עבודתו בתקופת ההודעה המוקדמת, מצביעים שקיימת זיקה בין הפיטורים לבין מעורבותו של מר זילברמן בהליך התארגנות עובדי המשיבה".

מארגון העיתונאים נמסר: "אנו שמחים על החלטת בית הדין, מקווים שהנהלת one תשכיל מעתה ואילך לכבד את בחירת עובדיה להתאגד, ותפתח עמם ערוץ הידברות פורה המבוסס על הוגנות וכבוד הדדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully