וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יח"צ לטייטל

29.10.2013 / 12:12

גלי וילף רביב, מנהלת התקשורת והדוברות של קשת, תקבל תחת אחריותה גם את ניהול מחלקת יחסי הציבור, במקום הילה פחטר, שהודיעה בשבוע שעבר על פרישתה

גלי וילף-רביב, מנהלת התקשורת והדוברות של קשת, תקבל תחת אחריותה גם את ניהול מחלקת יחסי הציבור אותה ניהלה הילה פחטר, אשר הודיעה בשבוע שעבר על פרישתה בתום 7 שנים, כך מודיעה היום הזכיינית. שתי המחלקות תאוחדנה תחת מחלקת דוברות ויחסי ציבור.

בשנתיים האחרונות הוקמה מחלקה חדשה בקשת - מחלקת תקשורת ודוברות. המחלקה יצרה את האבחנה בין הפעילות השוטפת לבין תהליכים ארוכי טווח, ועסקה בפיתוח אסטרטגיה תקשורתית רוחבית של הארגון. בין היתר מטפלת המחלקה בפעילות הבינלאומית של החברה, תקשורת שיווקית, רגולציה, ניהול יחסי הציבור של mako וליווי תקשורתי של הנהלת הארגון.

וילף רביב החלה את דרכה בקשת לפני כעשור במחלקת יחסי הציבור של החברה. הייתה אחראית על קידום עשרות מותגי קשת, ביניהם אלו של "עובדה", "ארץ נהדרת", "רמזור", סדרות דרמה ותכניות דוקומנטריות. עם מעברו של ערוץ 24 לידי קשת לפני כ-4 שנים שימשה כמנהלת יחסי הציבור של הערוץ בתקופת ההשקה המחודשת.

עם איחוד שתי המחלקות תחת ניהולה, תוביל גלי את הטיפול התקשורתי הרוחבי של קשת, קידום לוח השידורים, ניהול תקשורתי של mako וכן של ערוץ 24.

טלי גורן, סמנכ"ל תקשורת ורגולציה: "קידומה של גלי לתפקיד הינו מהלך טבעי המשקף את יכולותיה המקצועיות, כישוריה הבינאישיים ומצוינותה. מדובר בתענוג גדול לראות את צמיחתה לאורך השנים, נחישותה והצלחותיה ואני שמחה על כי היא נענתה לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully