וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל דיבורים": ההנהלה ניתקה את העורכות בת"א; התוכנית שודרה מי-ם

30.10.2013 / 11:16

המשבר בין עיתונאי הרדיו להנהלה סביב הייצוג בתוכנית ממשיך: ההנהלה החליטה להקדים תרופה למכה ולשדר היום את התוכנית מירושלים. העיתונאים מצידם, ממשיכים בעיצומים

המשבר בתוכנית "הכל דיבורים" ממשיך, עם צעדי מנע של ההנהלה, הנחושה לקיים את השידור למרות עיצומי העיתונאים: הבוקר (רביעי) שודרה התוכנית מבית החוטים בירושלים, לא לפני שאמש, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, ניתקה במפתיע ההנהלה את עורכות התוכנית בתל אביב מהמערכת הטכנית עימה הן עובדות. במקביל, שובץ מזכיר המערכת בירושלים לתפקיד העורך ומאבטחים הוזמנו לבניין מחשש לפריצה לשידור.

בעקבות כך, הוועדים טוענים כי נאלצו להורות להורות לעיתונאים לא לשתף פעולה עם התוכנית, והיא למעשה הוגשה על ידי איבגי, ובחסות ההנהלה בלבד.

אתמול הפסיקו העיתונאים בתחנה כליל את עבודתם למשך שעה אחת, ובמכתב שהוציאו ועדי עיתונאי הרדיו של קול ישראל בירושלים ובתל אביב, קראו לעובדים להגיע למה שהם כינו "אסיפות מחאה והסברה של העובדים העיתונאיים בקול ישראל בירושלים ובתל אביב, זאת נגד נסיונות ההנהלה להפריד ולסכסך בין ועדים, מערכות, ועובדים ברדיו".

הרקע למאבק עיתונאי הרדיו הוא טענתם להדרה מצד הנהלת "קול ישראל" והעדפה לשיבוץ מגישי טלוויזיה בתוכניות מובילות. פחות מחצי שנה לאחר שמונתה לתפקיד, הוחלט לפני מספר שבועות ברשות השידור להפסיק את הגשתה של נועה ברק בתכנית "הכל דיבורים" ולהחליפה במגיש "מבט" אמיר איבגי. עם מינויה של ברק לתפקיד קמה תרעומת על ההחלטה למנות דמות מהטלוויזיה להגשה היוקרתית ולא דמות מהרדיו. מחאה דומה, כאמור, קמה כעת גם עם מינויו של איבגי.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "בעקבות הודעת הועד על נקיטת עיצומים בתוכנית הכל דיבורים, החליטה ההנהלה להעבירה לירושלים. כמו כן, מאבטחי הרשות מבצעים את עבודתם בשגרה ובכלל זה למנוע כניסת לא מורשים לשידור.

למצער ליבה של הנהלת הרשות, התפרעויות הועדים מקרבת את המצב לאנרכיה. ההנהלה מאמינה בעובדיה ומקווה שהם יתעשתו ויחזרו לעסוק בעבודתם העיתונאית וכן לתת תמורה לאזרחי המדינה לאגרה, ולא יעסקו בפוליטיקות ארגוניות.

לגבי הטענה על ניתוק המפיקות, אין בניתוק טכני זה משום ניתוק מהמערכת כי הרי ניתן בטלפון אחד להתעדכן, מה גם שרשימות השידור של התוכנית לא היו באחריותן של המפיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully