וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל VS ידיעות אחרונות: "רשימת ארגוני הפשע - פרי דימיונו"

31.10.2013 / 11:19

משטרת ישראל הוציאה הבוקר הכחשה חריגה לדיווח רחב בעיתון לפיו דו"ח משטרתי סודי דרג את עשרת ארגוני הפשע המסוכנים בישראל. במשטרה תוקפים ישירות את כתב הפלילים של העיתון

משטרת ישראל הוציאה הבוקר (חמישי) הכחשה חריגה לדיווח רחב בידיעות אחרונות לפיו דו"ח משטרתי סודי דרג את עשרת ארגוני הפשע החזקים והמסוכנים בישראל. במשטרה, אשר הוציאה הודעה לכלל מערכות התקשורת בישראל, תוקפים ישירות את כתב הפלילים של העיתון, ירון דורון, וטוענים כי הפרסום הבוקר הוא "פרי דימיונו ואינו מבוסס על עובדות".

בעמודים 14 ו-15 של ידיעות אחרונות פורסמה בהרחבה רשימת הארגונים השולטים בעולם התחתון, כאשר הדירוגי מיוחס לדו"ח שנערך באגף החקירות והמודיעין של המשטרה. כך למשל במקום הראשון דורג עמיר מולנר, אחריו שלום דומרני ובמקום השלישי - ריקו שירזי. הדירוג לווה בפרשנות מאת דורון בה ציין כי אין זו הפעם הראשונה שבה מנסה המשטרה למפות ולדרג אז ארגוני הפשיעה - וצוינה "רשימת ה-11" המיתולוגית שנחשפה בעיתון הארץ בסוף שנות ה-70 ועוררה סערה לאחר שאחד בהאנשים שצוינו בה תבע את העיתון וזכה בתביעה.

"באגף החקירות והמודיעין של המשטרה לא קיים דו"ח או מסמך המדרג את ארגוני הפשיעה בישראל", מסרו הבוקר ממשטרת ישראל. "הפרסום הבוקר בעיתון הינו פרי דמיונו של הכתב ואינו מבוסס על עובדות". במשטרה הוסיפו כי "העצמה והדירוג המוצגים בכתבה אינם חלק מתפיסת העבודה וההפעלה של משטרת ישראל, הפועלת ע"פ תמונת מודיעין רחבה כוללת ובהתאם להערכות מצב ומנהלת חקירות מורכבות ומעמיקות המצריכות השקעה ארוכת טווח".

תגובתיהם של ירון דורון ושל "ידיעות אחרונות" טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully