וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי קינג

31.10.2013 / 11:31

כתב וואלה! ושליח "ישראל היום" בלוס אנג'לס, דודי כספי, מצטרף למגזין הבידור הנחשב "הוליווד ריפורטר". מדובר בתקן ראשון מסוגו לסיקור ישראלי בדסק הבינלאומי של העיתון

כתב וואלה! ושליח "ישראל היום" בלוס אנג'לס, דודי כספי, מצטרף למגזין הבידור הנחשב "הוליווד ריפורטר". כספי פרש לפני שלוש שנים מתפקיד מנהל התכניות ברדיו תל אביב 102FM לטובת קליפורניה וכבר הספיק לפרסם שורה של ידיעות אודות הנעשה בתקשורת הישראלית בחודשים האחרונים. מדובר בתקן ראשון מסוגו לסיקור ישראלי במסגרת הדסק הבינלאומי הרחב של מגזין התעשייה המוביל.

כספי (32) חבר בהתאחדות האמריקאית של תעשיית הסרטים ה-MPAA ובאקדמית העיתונאים הבינלאומיים, המחלקת מידי שנה את פרסי ה-Satellite. מאז עבר לארה"ב, הוא מכסה את הנעשה בהוליווד עבור וואלה! תרבות ועיתון "ישראל היום", ובין היתר סיקר את טקסי האוסקר והאמי, ועידות מבקרי הטלוויזיה האמריקאים ה-TCA ופסטיבלי הקולנוע החשובים ברחבי צפון אמריקה. בין הראיונות שפרסם לאחרונה: רוברט דה נירו, ג'וני דפ, סקרלט ג'והנסון ולארי קינג.

ה"הוליווד ריפורטר" החל דרכו בשנת 1930 ולצד "וראייטי" נחשב לעיתון החשוב ביותר עבור המדיה האמריקאית והעולמית. בשנים האחרונות הצליח לחזק את מעמדו על פניי המתחרה באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית ומיקסום החשיפה של התכנים השונים אותם הוא מסקר. העיתון נמצא בבעלות קבוצת המדיה פרומתהאוס היושבת בניו יורק, משרדי העיתון נמצאים בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully