וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הבידור מציגות: שמועות

31.10.2013 / 16:52

היציאה המוקדמת של "חדשות הבידור" של HOT לפגרה ארוכה מהרגיל אמש מלווה בגל שמועות והערכות חסר תקדים באשר לאפשרות של אי חזרתה לאוויר. וואלה! ברנז'ה מנסה לעשות סדר

היציאה המוקדמת של "חדשות הבידור" של HOT לפגרה אמש (רביעי) מלווה בגל שמועות והערכות על ירידתה של התכנית מהאוויר. הסיבה: יציאת צוות התוכנית למה שבהפקת התוכנית מגדירים כ"פגרה" לתקופה ארוכה מהרגיל של ארבעה חודשים. בנוסף, מדובר בתאריכים שונים מאלה בהם נעדרה מהמסך עד כה.

כזכור, בשנה שעברה יצאה התכנית לפגרה קצרה בהרבה במשך חופשת הפסח, וחזרה ממנה עם כמה שינויים: ירדן הראל שהייתה כתבת שטח הצטרפה לליאון רוזנברג לטובת הגשה משותפת בישיבה, והקונספט של מנחה יחיד בוטל.

במערכת התוכנית טוענים כי מדובר בשמועות חסרות בסיס, ואולם, לוואלה! ברנז'ה נודע כי במערכת התכנית הודיעו השבוע לכלל משרדי יחסי ציבור איתם הם עובדים כי בחודשים הקרובים - לא תהיה תכנית. עוד נודע כי מערכת התוכנית פוזרה כליל, ועובדיה התבשרו כי ישובו לעבוד "כשהתוכנית תשוב לאוויר".

גם הניסיון לקבל תשובה לשאלה מתי חוזרת התכנית לשידור, נתקל בתגובות לא אחידות. ממשרד יחסי הציבור "דני לוי תקשורת" המייצת את חברת "סלוצקי הפקות" נמסר כי התכנית תשוב למסך בראשון לפברואר, בעוד מ-HOT נמסר כי התכנית תשוב מפגרה קודם לכן, בינואר.

מנגד, ב-HOT שוללים מכל וכל את ההערכות. רינת קליין, מנהלת ערוץ HOT בידור ישראלי, הסבירה היום כי בניגוד לתכנית המתחרה "ערב טוב עם גיא פינס" שיצאה לפגרה במהלך החגים, ב"חדשות הבידור" יוצאים לחופשה כעת. היא לא הסבירה מדוע הוצאה התוכנית לחופשה ארוכה במיוחד, ובאשר לפיזור המערכת אמרה כי הסיבה לכך היא ש"כמעט כולה בנויה מפרילאנסרים למעט שני עובדים בשכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully