וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עספור: גם "פצועים בראש" נמכרה ל-HBO

1.11.2013 / 8:13

הישג ל-HOT: הסדרה "פצועים בראש" נמכרה השבוע למפיק העל ג'רי ברוקהיימר והיא תשודר ברשת הכבלים האמריקאית Cinemax - רשת האחות של HBO

צמד יוצרי "עספור" גיא עמיר וחנן סביון בדרך שוב לארצות הברית: הסדרה "פצועים בראש" נמכרה השבוע למפיק העל ג'רי ברוקהיימר והיא תשודר ברשת הכבלים האמריקאית Cinemax - רשת האחות של HBO.

מדובר בעסקה הבינלאומית השניה של HOT ושל השניים, גיא עמיר וחנן סביון, והיא תווכה באמצעות מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות ADD, הדס מוזס ליכטנשטיין. לפני כשנה נמכרה גם "עספור" לרשת FOX, וגם אותה הפיקה עבור HOT חברת ADD.

"פצועים בראש", עלתה השנה ב-HOT ובחברה מדווחים כי היא אחת הסדרות הנצפות ביותר בין תכניה בשנת 2013. היא מספרת על צמד חברים טובים מהצבא, האחד בלש משטרה והשני בעל חברה סודית לחיסול פושעים. בימים אלה עובדים עמיר וסביון, בליווי מנהלת הדרמה של HOT מירית טובי אשר שפיתחה איתם את העונה הראשונה - על העונה הבאה של הסדרה, שתעלה לאוויר במהלך 2014.

Cinemax מחזיקה בלמעלה מ-16 מיליון לקוחות בארה"ב, ומאז 2011 נכנסה לשוק התוכן המקורי והחלה לייצר סדרות אקשן. ג'רי ברוקהיימר עומד מאחורי כמה מסדרות הלהיט הגדולות ביותר, בראשן "CSI", "המרוץ למיליון", "ללא עקבות" ו"פשע מן העבר". ?אנחנו נרגשים לעבד את ?פצועים בראש? לטלוויזיה האמריקאית?, מסר ג?ונתן ליטמן, נשיא הטלוויזיה של ג?רי ברוקהיימר, בהודעת הרכישה. "לא רק שמדובר בסדרת מתח מצוינת, ?פצועים בראש? גם עוסקת באחד הנושאים החמים בארה?ב כרגע - היעילות של מערכת המשפט האמריקאית. הדמויות שיצרו גיא וחנן פשוט ייחודיות ויחד עם זאת גם אוניברסליות".

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT, מסר: "אנו גאים בסדרה, ביוצריה ובהפקתה המושקעת. מדובר בסדרה הנצפית ביותר שלנו ב-2013 עם למעלה מחמש מיליון הזמנות ב-HOT VOD ובפלטפורמות הדיגיטליות. אנו בטוחים כי התסריט המקורי והמצוין של גיא עמיר וחנן סביון בשילוב אחת מחברות ההפקה הגדולות בארה"ב, יסחפו אחריהם קהל רב ברחבי העולם, כפי שסחפו את הצופים והמבקרים בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully