וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסון VS ידיעות, וההיפך: של מי הבלעדי הזה?

3.11.2013 / 13:22

מלחמת בוץ סביב ראיונות סופ"ש עם בועז הרפז. איילה חסון: "ידיעות הרגישו סאקרים שהלכה להם הבלעדיות". גורם בעיתון: "הראיון עם חסון נראה רע, ומריח כמו הקלטות שנשלפות"

על רקע הראיונות המקבילים בסוף השבוע של איילה חסון בערוץ 1 וזה של אמירה לם ב"ידיעות אחרונות" עם בועז הרפז, מלחמת בוץ בין שני הגופים: 'ידיעות', הטוען מול ערוץ 1 לכתר הראיון הבלעדי עם מחבר "מסמך הרפז" - משתמש הבוקר בשער העיתון לטובת ניקוז הזעם שהצטבר במסדרונותיו בסופ"ש, וחסון מנגד, עולה לשידור ברדיו, ותוקפת את העיתון חזרה.

טור ביקורת הטלוויזיה שפרסם היום מבקר הטלוויזיה של העיתון עינב שיף הוכפף לטובת הנושא הבוער וקיבל הפניה משער העיתון. שיף ביקר בחריפות את חסון, והתייחס לפורמט הראיון שנראה לרבים מוזר: "מאחר ולא ידוע על עיצומי צלמים ברשות השידור וחסון לא טרחה להסביר את הדברים באולפן, לא ברור למה הדבר הכי בסיסי בראיון טלוויזיוני - אדם מדבר למצלמה - לא התקיים בו".

זאת ועוד, גורם ב"ידיעות אחרונות" אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הראיון עם חסון "נראה רע, ומריח כמו הקלטות שנשלפו רק מפני שלידיעות אחרונות היה ראיון בלעדי איתו".

"ידיעות אחרונות הרגישו די סאקרים שהלכה להם הבלעדיות"

מנגד, עלתה הבוקר חסון לשידור בתוכניתו של ניב רסקין "נכון להבוקר", והתבטאה בחריפות נגד העיתון, זאת בין היתר בשל הביקורת שפרסם: "ידיעות נפגעו שהבלעדיות שלהם התעופפה. זה זמן טוב להודות למבקר של ידיעות אחרונות (עינב שיף, ד.א) שהכתיר את 'יומן' כתכנית החדשות הטובה ביותר בשישי. בידיעות חשבו שזה ראיון בלעדי ואחרי ששידרתי חלק מהראיון ב'הכל דיבורים' ידיעות אחרונות הרגישו די סאקרים שהלכה להם הבלעדיות".

לשאלה מדוע צולם הראיון בצורה כזו, הסבירה חסון "הוא (הרפז ד. ו) ביקש שאני אמתין עם הראיון לשבוע שבו זה פורסם בידיעות אחרונות - זה היה התנאי שלו".

"הרפז חשש שאם יצטלם לטלוויזיה הקולגות מהערוצים האחרים ירדפו אותו"

חסון נדרשה גם אתמול אתמול לרציונל מאחורי הראיון הרדיופוני-טלוויזיוני ואמרה לעוקביה בפייסבוק כי אמנם צילמה אותו במצלמת טלוויזיה, אבל רק עם סאונד. "את הראיון הקלטתי עם מצלמת טלוויזיה רק לפני כחודש במערכת של החדשות בקרייה בתל אביב ובמקביל שלחתי אליו צלם שצילם אותו בביתו ובעוד כמה מקומות", עדכנה.

"הרפז היה בחשש גדול שאם יצטלם לטלוויזיה הקולגות מהערוצים האחרים ירדפו אותו, הוא קיבל עשרות בקשות לראיונות, כמה מהבקשות לוו באיומים מה יקרה אם לא תתראיין אצלנו, והוא חשב שאם זה רק סאונד זה יעבור לו בשלום. הוא טעה בענק, איומים השמצות וכולי", דבריה של חסון.

ובעוד ב"ידיעות אחרונות" זועמים, ב"ישראל היום" חוגגים. הכתבת הצבאית של העיתון לילך שובל פרסמה הבוקר תמלולים נרחבים מהראיון של חסון המלווים בפרשנות. רביב דרוקר הציע סיבה לפריסה הנרחבת: "שימו לב כמה 'ישראל היום' הולכים חזק על הסיפור הזה", כתב בבלוג שלו. "נתניהו כבר מזמן זיהה את המתמודד העתידי ושילח את עלון התעמולה שלו במתמודד העתידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully