וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי האמריקאי פיטר ביינרט מצטרף ל"הארץ" כפרשן

5.11.2013 / 15:44

ביינרט יצטרף לעיתון הארץ ככותב קבוע, ומאמריו יופיעו הן במהדורה באנגלית והן במהדורה בעברית. אלוף בן: "ביינרט עיצב מחדש את הדיון בארצות הברית על עתידה של ישראל"

העיתונאי וסופר היהודי-אמריקאי פיטר ביינרט יצטרף בתחילת ינואר לבעלי הטור בעיתון הארץ כפרשן בכיר, כך מודיע הבוקר העיתון. ביינרט יעזוב את העיתון שבו כתב בחמש השנים האחרונות, "הדיילי ביסט", ויצטרף מלבד לעיתון הארץ גם לעיתונים "אטלנטיק" ו"נשיונל ז'ורנל". בעיתון "הארץ", שם יופיעו מאמריו באנגלית ובעברית, הודיעו הבוקר כי ביינרט יכתוב עבורם באופן קבוע בנושאים "הקשורים למשולש המורכב של ישראל, ארצות הברית, והקהילה היהודית בארצות הברית".

ביינרט החל את דרכו העיתונאית בשנת 1995 כעורך ב"ניו ריפבליק", וכמה שנים מאוחר יותר מונה לתפקיד עורכו הראשי של העיתון. במהלך השנים הוא כתב גם ל"טיים" ול"ניו יורק טיימס". הוא פרסם ארבעה ספרים, וכיום הוא משמש כמרצה לתקשורת ומדעי המדינה באוניברסיטה העירונית של ניו יורק.

"פיטר ביינרט עיצב מחדש את הדיון בקרב קהילה היהודית בארצות הברית על עתידה של ישראל, וקולו יהווה תרומה אדירה לצוות הכותבים של עיתון הארץ", מסר עורכו הראשי של העיתון אלוף בן. "המחשבה המקורית שלו ונקודת המבט המקורית יעשירו גם את קוראינו הישראליים וגם את אלה האמריקאים".

פיטר ביינרט מסר: "עיתון הארץ הוא אחת הסיבות שאני אוהב את ישראל. הוא מייצג את הטוב ביותר שיראל יכולה להיות, ולכבוד הוא לי להצטרף לשורותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully