וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים כן לטרנספר

6.11.2013 / 13:28

עזיבה נוספת ממעריב ל"סופהשבוע": ליאור דיין עוזב את העיתון אחרי כשמונה שנים, ויחל לכתוב טור קבוע בשבועון מבית אלי עזור, וכן מאמרי דעה וכתבות באתר הקבוצה "דה-פוסט"

כוכב "מחוברים", העיתונאי והסופר ליאור דיין עוזב את מעריב לאחר כשמונה שנים, ויחל לכתוב טור שבועי בעיתון "סופהשבוע", וכן מאמרי דעה וכתבות באתר הקבוצה "דה-פוסט".

אמש הודיע דיין לאנשי מעריב על עזיבתו, ועל הצטרפותו למערכת סופהשבוע, שרבים מכותביו ומייסדיו גם הם יוצאי מעריב. ביניהם: בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי, גיל מלמד וליאורה גולדנברג. בחודש שעבר נודע כי בעל הטור הוותיק יהונתן גפן עוזב גם הוא את העיתון לאחר תקופה של חוסר וודאות באשר לעתידו בו.

ליאור דיין מסר: "תמיד תשאר לי פינה חמה בלב למעריב, ואני מודה לכל מי שהיה שם עבורי בשעות של שמחה ושל משבר. אני שמח להצטרף לעיתון בו אני פוגש הרבה פרצופים מוכרים וכותבים מוכשרים".

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל קבוצת הפוסט: "בימים אלו אנו חוגגים יום הולדת שנה ל"סופהשבוע", עיתון שהוצאתו הדהימה את עולם התקשורת בכלל ואת הפרינט בפרט. אני שמחה ומברכת על הצטרפותו של ליאור דיין, עיתונאי מוערך וכותב נפלא, ובטוחה שהמהלך ישמח גם את עשרות אלפי הקוראים שלנו".
הטור הראשון של דיין יתפרסם ב"סופהשבוע" כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully