וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזה דו ברזיל

7.11.2013 / 11:55

עם הפנים לדרום: פורמט השעשועון "Special Delivery" ("משלוח מיוחד"), שפותח בלוטוס הפקות של אורי דיקשטיין, נמכר על ידי "ארמוזה פורמטס" להפקה בברזיל ובארגנטינה

פורמט השעשועון "Special Delivery" ("משלוח מיוחד"), שפותח בלוטוס הפקות של אורי דיקשטיין, נמכר לאחרונה על ידי "ארמוזה פורמטס" להפקה בברזיל ובארגנטינה.

הוא שעשועון שיצרו רועי אבן טוב, גידי יהושע ואורי דיקשטיין. השעשועון מבוסס על שאלות כמו "מה היה קורה אילו היית מזמין פיצה, ושליח הפיצה שמגיע לביתך היה מתגלה כמנחה של שעשועון מוטרף במיוחד?". את הפיילוט של הפורמט מגיש מיכאל הנגבי. הפורמט הוצג לראשונה בפסטיבל מיפ באפריל 2013. לאחרונה עלתה גרסה של השעשועון באורוגוואי.

בפסטיבל מיפ שהתקיים לאחרונה הציגה "לוטוס הפקות" עוד שלושה פורמטים שפותחו בחברה במטרה להיות משווקים בעולם: הראשון הוא "Can you face it, פורמט דוקו-ריאליטי במסגרתו אנשים שקרובים למשתתף אומרים לו מה מפריע להם אצלו, והוא נלקח לטיפול בנוגע לשלושה נושאים שעלו מהאנשים שסביבו (את הפיילוט של הפורמט מגישה עדן הראל). השני הוא השעשועון "טוס מפה" המלווה חמישה זוגות העולים על אוטובוס תיירים לכיוון שדה התעופה במטרה לזכות בחופשה בחו"ל (את הפורמט הגיש בפיילוט טל ברמן, אשר גם שותף להפקתו).

פורמט נוסף הוא "Wisdom of the crowd" ("חוכמת ההמונים"), שעשועון ידע, המבוסס על רעיון "חכמת ההמונים" הגורס ששקלול התשובות שתפיק קבוצה גדולה של אנשים שאינם מתואמים ביניהם יהיה כמעט תמיד מדויק יותר מהתשובה הטובה והמלומדת שיפיק מומחה עצמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully