וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: דירקטוריון ערוץ 10 התכנס לישיבת חירום; ”אנחנו נמצאים במשבר”

7.11.2013 / 16:38

בצל משבר בעלי המניות של הערוץ, במסגרתו מסרב ארנון מילצ'ן לחתום על הארכת הרישיון בשל רצונו לצאת מהערוץ - עדכנו היום בהנהלה את העובדים על סכנת סגירה כבר בסוף השנה

קברניטי ערוץ 10 שוב משדרים לעובדיהם שהם נמצאים בסכנה: בצל משבר בעלי המניות של הערוץ, במסגרתו מסרב ארנון מילצ'ן לחתום על הארכת הרישיון בשל רצונו לצאת מהערוץ - עדכנו בהנהלה את ועד העובדים ואמרו כי המשבר מאיים על קבלת רישיון השידורים. הערב התכנס דירקטוריון הערוץ לישיבת חירום דחופה במשרדיו של יוסי מימן בהרצליה.

היום בשעות הצהריים קיבל יו"ר ועד העובדים הכתב הכלכלי של הערוץ מתן חודורוב שיחת טלפון בנושא, ובה הובהר לו כי במידה וארנון מילצ'ן לא יחתום לצד בעלי המניות האחרים - יוסי מימן ורון לאודר - על בקשת הרישיון, יעמוד הערוץ בפני סכנת סגירה כבר בסוף השנה הנוכחית.

אמש פורסם כי בכוונת ארנון מולצ'ן למכור את מניותיו בערוץ (24%) והיום נודע כי הא שכר את שירותי משרד יחסי הציבור של יועץ התקשורת ניסים דואק, שילווה אותו בהתנהלות התקשורתית סביב הערוץ בישראל. מילצ'ן שרוי בסכסוך עם בעל המניות הדומיננטי בערוץ רון לאודר, אשר שולט בפועל בערוץ. כבר לפני כמה שנים הפסיק מילצ?ן להזרים כספים לערוץ, בעוד לאודר, אשר ליווה גם את הערוץ במאבק להארכת זיכיונו, הזרים בשנה האחרונה לערוץ כ-100 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully