וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס שטייף: "עמנואל רוזן בחיים לא ישמע ממני סליחה"

11.11.2013 / 10:52

על רקע הודעת המשטרה אתמול על סגירת התיק נגד שרון גל נערך היום בכנס אילת פאנל בנושא ההטרדות המיניות בתקשורת. טלי בן עובדיה לשטייף: "את מאבדת את ההבחנה בין טוב ורע"

על רקע הודעת המשטרה אתמול על סגירת התיק נגד שרון גל נערך היום (שני) בכנס אילת פאנל בנושא ההטרדות המיניות בתקשורת בהנחיית ניב גלבוע מחדשות 10. עו"ד ששי גז דיבר על התיק השני שהסעיר את התקשורת השנה, תיק עמנואל רוזן, וקרא לכתבת גלי צה"ל הדס שטייף להתנצל בפניו ואמר כי "כל מה שנשאר במקרה של עמנואל רוזן זה שתי הטרדות מיניות מילוליות באמצעות סמסים, ואני אומר לכם שלא יוגש כתב אישום במקרה הזה". שטייף ענתה לו ש"עמנואל רוזן בחיים לא ישמע ממני סליחה".

עוד השתתפו בפאנל עורכת "שישי" של ערוץ 10 טלי בן עובדיה, ד"ר יובל קרניאל מהמרכז הבינתחומי, ד"ר ישגב נקדימון יועמ"ש חדשות 2 ועו"ד הילה שמיר יועמ"ש של הרשות השנייה. שטייף אמרה כי מקרים של הטרדות מיניות, למשל בחברה החרדית בבני ברק, יוצאים כעת החוצה בגלל הצעדים של תא העיתונאיות בראשותה. בן עובדיה ביקרה אותה על כך. "את כל כך מעורבת אמוציונאלית שאת מאבדת את ההבחנה בין טוב ורע. גם בני ברק זה הדס שטייף? גם אולמרט זה הדס שטייף? זה מגלומני".

"התופעה של לתלות בכיכר העיר זו תופעה נוראית"

היא הוסיפה: "הקלות שבה מנתחים את האירועים של השנה האחרונה היא מטרידה. הייתה חשיפה שלך (של שטייף, ד.א.) שהניעה מהלך, אבל בין העובדה שאתה עושה עבודה עיתונאית ואז הופך גם לשופט וגם לתליין זה בעייתי". היא הוסיפה ש"נשים שקיבלנו סמסים מטרידים דיברו כאילו הן נאנסו בחושך ביער".

הדס שטייף: "כשאמרתי שהוא אנס (עמנואל רוזן, ד.א) ידעתי שהוא לא יואשם", אמרה והזמינה אותו להגיד נגדה תביעת דיבה. ששי גז אמר ש"התופעה הזו של לתלות בכיכר העיר שמובילה אותה הדס שטייף זו תופעה נוראית בעיני. לא ייתכן שמישהו יעשה סיכול ממוקד, הנה היא יושבת כאן. להגיד על עמנואל רוזן שהוא אנס למרות שהוא אפילו לא נחקר על אונס".

הטיפול בהטרדות מיניות של עיתונאים כנס  2013 אילת. ברני ארדוב
"גם אולמרט זה הדס שטייף? זה מגלומני". משתתפי הפאנל/ברני ארדוב

ניב גלבוע אמר שהוא שאל עיתונאיות לגבי הדס שטייף וכי "לא הייתה אחת שהצדיקה את מה שאת עושה, ואני חושב שזה בגלל הטיעון שאת שופכת את התינוק עם המים". שטייף קיבלה תמיכה מהקהל באולם. הילה שמיר נשאלה במה שונה התקשורת ממקומות עבודה אחרים. "בגופי תקשורת המבנה ההיררכי שנה ולפעמים לא ברורה. יחסי עובד מעביד הם לפעמים לא בין עובדים הכפופים זה לזה. כמו כן אסור להתעלם מהעובדה שאנשי תקשורת הם בעלי הילה של נאמנות ויש היבט ציבורי בהתנהלות שלהם וזה משפיע גם על מתלוננות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"מה שחסר כאן זה שכל של מנהלים ואומץ"

בהמשך אמר ניב גלבוע: "יכול עורך בכיר להגיד למפיקה 'את נראית יפה היום'? איפה זה עומד?". ששי גז ענה כי "להחמיא מותר, אבל התייחסויות מיניות חוזרות ונשנות יכול להיחשב הטרדה מינית. מה שאותי מטריד זה שהערה מבזה או מבישה, אחת כמו 'הרגליים שלך סקסיות' זה כבר נחשב". לעניין ההתיישנות של עבירות כמו במקרה של רוזן אמרה שטייף: "על הטרדה מינית אחרי שלוש שנים יש התיישנות, זו בועה. אבל אישה שגבר קיבצ'ץ' לה את הציצי ודחף את הלשון שלו לפה שלה והפה שלו הסריח – היא לא שוכחת את זה אחרי שלוש שנים".

טלי בן עובדיה אמרה ש"מה שחסר כאן זה שכל של מנהלים ואומץ. בחדשות 2 למשל עשה אבי וייס מעשה ניהולי אמיץ והרחיק את האיש למרות שהאישה שהעידה נגדו אפילו לא הגישה תלונה". היא ציינה כי "לא צריך תיק פלילי כדי לא להעסיק מישהו. מנהל יכול שלא להעסיק אדם שההתנהלות שלו בעייתית". ניב גלבוע: "ואם הוא מביא רייטינג?" בן עובדיה: "אני מקווה שמנהלים יקבלו החלטה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully