וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי ערב, חצי חדש

11.11.2013 / 14:21

פחות אקטואליה: התכנית הוותיקה של החינוכית "ערב חדש" תקוצר למחצית מהזמן בו היא משודרת היום, ותארך חצי שעה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במקביל, ייערכו בה שינויים נוספים

תכנית האקטואליה הוותיקה של הטלוויזיה החינוכית "ערב חדש" תקוצר למחצית מהזמן בו היא משודרת היום, ותארך חצי שעה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סגל מנחי התכנית לא ישתנה והוא יכלול את דן מרגלית, שרה ב"ק, עידן קוולר ואראל סג"ל.

המהלך יתבצע עם השקת לוח המשדרים החדש של הטלוויזיה החינוכית ב-15 לדצמבר, לוח שיבוסס על יותר תכנית ילדים ועל פחות תכניות אקטואליה. כמחצית מהתכנים החדשים שיוצגו בחינוכית הם תכניות רכש וכמחצית הן הפקות מקור חדשות, ומרבית התכנים יפנו לקהלי ילדים בגילאי ארבע עד עשר. את לוח השידורים החדש ילווה קמפיין ייעודי, ובמסגרתו ייערך גם מיתוג מחודש של הטלוויזיה החינוכית.

"ערב חדש" היא מתכניות האקטואליה הוותיקות בישראל והיא משודרת מאז תחילת שנות השמונים. לאחרונה ערכו בטלוויזיה החינוכית פיילוט לשינוי פורמט התכנית, והוא עבר בהצלחה.

מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית אלדד קובלנץ התייחס ללוח השידורים החדש אמש במושב הפתיחה של כנס אילת. "אנחנו נעלה לוח שידורים כאשר הפוקוס הוא על מוצרים חינוכיים לילדים - טלוויזיה מאוד גבוהה ואנחנו לא מתביישים בזה, נייצר בית בטוח לילדי ישראל. נתח האקטואליה יצרך להצטמצם, אבל לא יעלם לגמרי", אמר.

כזכור, אמש בישר שר התקשורת גלעד ארדן כי ועדת לנדס שבוחנת את עתיד השידור הציבורי תדון גם בהכפפת הטלוויזיה החינוכית לרשות השידור - יוזמה שכשלה בעבר. ארדן קיבל לכך את ברכת שר החינוך שי פירון, ואת ברכתו של קובלנץ.

בטלוויזיה החינוכית אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully