וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' בכנס אילת: "לא פסול שלכלי תקשורת יש אג'נדה"

12.11.2013 / 11:23

יו"ר האופוזיצה שלי יחימוביץ' אמרה הבוקר כי הסיקור הביקורתי של הטייקונים בישראל נוטה בעדריות. ומה עם כלי תקשורת בעל אג'נדה? "זה לא פסול"

יו"ר האופוזיציה ומפלגת העבודה שלי יחימוביץ' התארחה הבוקר (שלישי) בכנס אילת לעיתונות והתייחסה לסיקור התקשורתי של הטייקונים בישראל בכלל, ושל נוחי דנקנר בפרט. "הנטייה העדרית היא ברורה, והוא הפך לשק חבטות", אמרה על דנקנר. "זהו הרגלו המגונה של טרנד".

יחימוביץ' הצביעה על השינוי בעיתונות הכלכלית ובאופן שבו היא מסקרת את הטייקונים. "יש בפירוש שינוי באווירה העיתונאית כלפי הטייקונים, שפעם היו מוגנים לחלוטין מביקורת ציבורית ושום עיתון לא העז לפרסם משהו שלילי בגנות בעל הון", אמרה. "נוחי דנקנר נהנה למשל מחסינות כמעט מוחלטת, לדעתי דה מרקר היה הראשון שטיפל בו שלא בכפפות של משי".

את יחימוביץ' ראיין ניב רסקין, ששאל עד כמה האג'נדה של התקשורת תרמה להחלטה על הרווחים הכלואים של טבע אתמול, או ביטול מחיקת החובות בבנק לאומי. "התקשורת יכולה, והיא שינתה", ענתה. "כשאני הגעתי מהתקשורת לפני שמונה שנים הדברים היו הפוכים לחלוטין. אף אחד לא סיקר את זה – וככה הדברים האלה משגשגים, הם פועלים מתחת לרדאר. עיתונאים ועיתונים שלקחו על עצמם את המשימה הזו, וקם דור חדש של אנשים שהתחילו להסתכל החוצה".

על העוצמה של כלי התקשורת בישראל והובלת אג'נדות, אמרה: "זה לא פסול שלכלי תקשורת יש אג'נדה, להרבה כלי תקשורת מכובדים בעולם יש אג'נדה. אתה לא יכול להוציא חוק נגד אג'נדה, אבל אתה כל יכול לתמוך בריבוי כלי תקשורת. הזמינות למידע היא כזו שאתה לא יכול שיהיה לך בעלות על נרטיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully