וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את קשת סידי

13.11.2013 / 18:32

עורכת תוכן ראשית של התוכנית "ואקום"

גיל: 25

מה בעצם אני עושה? עריכת תוכן של סדרה דוקומנטרית, ובמיוחד סדרה הארד קור כמו "ואקום" מתחילה בבניית צוות, הגשת תסריטים לגוף המשדר, בניית לוחות זמנים מול צוות ההפקה, הדרכה של צוות התחקירנים כדי שיגיעו לעומקי התחקיר שאני רוצה, ליהוק הדמויות המדויקות לפרק ולסצנה הספציפית, ממשיך בעריכת התוכן עצמו וכתיבת תסריטים תוך עבודה מול בימאים דוקומנטריים מהשורה הראשונה וכמובן מול העיתונאית גל גבאי, שהיא יוצרת הסדרה, בניית קונספט וסגנון צילום יחד עם צוות הצילום, ונגמר בתהליך הפוסט פרודקשן – עריכת תוכן הפרקים יחד עם הבימאים ועורכי הווידאו. כל התהליך הזה מלווה בהמון מחשבה ויצירה אמתית במקביל לניהול מערכת ודורש ראיה מרחבית.

השכלה: לימודי קולנוע ב"קמרה אובסקורה" תל אביב, ולימודי קולנוע וטלוויזיה ב-"MetFilm School" לונדון.

תפקידים קודמים: ע.בימאי ראשונה "headlock security" (לונדון), בימאית של "Brightness" (לונדון), עבודה בצוות התוכן בישראל ובחו"ל של מספר פרויקטים כמו "בלי בושה", "מעושרות", הסרט "זכרונות לברכה", "I know your face" ועוד. לפני כל זה עבדתי כתחקירנית במספר פרויקטים בישראל ובחו"ל.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: לפני 6 שנים, כשלמדתי בשנה ב' ב"קמרה אובסקורה" ועבדתי בפיצרייה למחייתי, שלחתי קורות חיים לכל חברות ההפקה והזכייניות שבתעשייה. אחרי מספר ימים קיבלתי טלפון מהילה בראל מ"רשת" שאמרה שקיבלה את קורות החיים שלי והיא מחפשת מישהי שתעבוד איתה בבית הספר לטלוויזיה של רשת, אמרתי לה שלא נראה לי וניתקנו את השיחה. אחרי 5 דקות, הבנתי את גודל הטעות שאני עושה וצלצלתי אליה חזרה חדורת מטרה לקבל את המשרה. הילה היא זו שקיבלה אותי לעבודה ב"רשת" ומשם זה כבר התגלגל.

איפה את בעוד 5 שנים? מקווה שממשיכה ליצור ולעבוד כמה שיותר, גם בישראל וגם בחו"ל.

מה אוכלת לצהריים? משתדלת להביא איתי אוכל בריא מהבית.

פרגני למתחרים: אין דבר כזה מתחרים, יש חברים. עורכות התוכן בת דור אוז'לבו ומיטל בבילה, נילי בייטל המלהקת של מחוברים+ ומאיה קלוג אשת התוכן האלופה בתבל.

גורמים בתעשיה קשת סידי. ניב אהרונסון
גורמים בתעשיה קשת סידי/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • גל גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully