וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: יואב גרוס ובני מנשה נפרדים

14.11.2013 / 11:58

אחרי שש שנים של עבודה משותפת, הפאוור קאפל של שוק ההפקות הישראלי בדרך לפירוק השותפות ב"ניהול פלוס" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

אחרי שש שנים של עבודה משותפת, יואב גרוס ובני מנשה בדרך לפירוק השותפות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גרוס ומנשה, בעלים משותפים של חברת ההפקות, פיתוח התוכן וייצוג האמנים הבולטת "ניהול פלוס", מנהלים בימים אלה משא ומתן באשר להפסקת הדרך המשותפת. גורם המעורב בפרטים אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הפרטים אינם סגורים עדיין, אך כפי שמסתמן כעת השניים צפוים "להפריד את הדרך המשותפת".

את "ניהול פלוס" הקימו השניים היחד בשנת 2007, ותוך שנה של פעילות הוערך מחזור הפעילות של החברה ב-50 מיליון שקל בשנה. על מיוצגיה נמנים בין היתר שלום אסיג, יובל סמו, ארז שלם, נירו לוי, חן שילוני, אמירה בוזגלו ושרי גבעתי.

בתחום הפקות הטלוויזיה עוסקת החברה בעיקר בפיתוח פורמטים, בעיקר עבור הזכיינית "רשת" ועבור ערוץ 10. ובין התכניות אותם הפיקו השניים "צחוק מעבודה", "הרווק", "שבוע סוף", "חברות", "ערב אדיר", "החברים של נאור", "וייפאאוט" ו"שידורי המהפכה". לפני שנתיים החברה התרחבה והקימה מחלקת דרמה בהובלת התסריטאי עמית ליאור.

בחברת "ניהול פלוס" הכחישו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully