וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע משבר בעלי המניות: הנהלת ערוץ 10 טסה לארה"ב להיפגש עם משקיע פוטנציאלי

17.11.2013 / 16:19

המשלחת כללה את מנכ"ל הערוץ רפי גינת, מנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז וחברי הדירקטוריון בלשניקוב וגרייבסקי, ולבד מהמשקיע האפשרי ייפגשו חברי ההנהלה עם רון לאודר

הנהלת ערוץ 10 יצאה אמש (שבת) לטיסה חפוזה לארצות הברית לשם פגישה עם משקיע פוטנציאלי. המשלחת כללה את מנכ"ל הערוץ רפי גינת, מנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז וחברי הדירקטוריון אבי בלשניקוב ומיכל גרייבסקי, ולבד מהמשקיע האפשרי ייפגשו חברי ההנהלה עם בעל המניות רון לאודר.

הטיסה של חברי ההנהלה נערכת בצל משבר בעלי המניות של הערוץ. ארנון מילצ'ן שרוי בסכסוך עם בעל המניות הדומיננטי בערוץ רון לאודר, אשר שולט בפועל בערוץ, והוא היחיד שהזרים לו כסף בתקופה האחרונה. מילצ?ן אינו מזרים כספים מזה שנים, והוא דורש כי לאודר יקנה את מניותיו בערוץ תמורת החזר על ההשקעה שלו עד כה בהיקף של כ-50 מיליון דולר, ומאיים כי לא יחתום על הבקשה להתחיל ולפעול ברישיון בשנת 2015. הרגולציה הישראלית דורשת כי 51% מאחזקות ערוץ 10 צריכות להיות בידי בעל מניות ישראלי.

לקראת סוף השבוע שעבר התכנס דירקטוריון ערוץ 10 ודן בקיצוצים תקציביים לאור הגירעון של הערוץ. סוגיית הגרעון תידון עם לאודר, ולא מן הנמנע שהוא יידרש להזרים כספים נוספים. תקציב הוצאות התוכן של הערוץ לשנת 2014 אשר אושר לאחרונה עומדעל 310 מיליון שקל.

מערוץ 10 לא נתקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully