וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב הבא" מגיע לארה"ב: ABC רכשה את הפורמט של קשת וטדי הפקות

18.11.2013 / 18:31

הישג לקשת: התכנית תופק לראשונה על ידי "Keshet DCP" שהוקמה בשיתוף עם חברת ההפקות האמריקאית Dick Clark productions להפקת תכניות בז'אנר הלא מתוסרט - ותשודר ברשת ABC

הישג נוסף לזרוע פיתוח ושיווק הפורמטים של קשת: "הכוכב הבא" ("Rising Star") שלה ושל טדי הפקות מגיעה לארה"ב כבר בקיץ הקרוב לאחר שרשת ABC, שהביאה למסך את הסדרות המצליחות "משפחה מודרנית" ו-"האנטומיה של גריי", רכשה את הפורמט.

התכנית תופק לראשונה על ידי "Keshet DCP" שהוקמה בשיתוף עם חברת ההפקות האמריקאית Dick Clark productions להפקת תכניות בז'אנר הלא מתוסרט.

פורמט "הכוכב הבא" הוצג לראשונה בפסטיבל MIP האחרון, ועורר התעניינות בינלאומית בזכות היותו פורץ דרך בתחום עולמות ה-Second Screen. הפורמט נמכר לערוץ M6 הצרפתי, עוד בטרם פתיחתו הרשמית של הפסטיבל ומאז נרכש, בתוך זמן קצר, על ידי מדינות נוספות, ביניהן: רוסיה (ערוץ (Rossiya 1 איטליה (Toro) וגרמניה (ערוץ RTL) שיפיקו גרסה מקומית לפורמט וכן ל- Nordisk Film TV שרכשה את הפורמט עבור המדינות הנורדיות: דנמרק, שוודיה, נורבגיה ופינלנד.

"הכוכב הבא" משודרת כבר כמחצית עונה בקשת עם ממוצע צפייה של 33%. בתכנית, הצופים בבית משמשים כשופטים, באמצעות אפליקציה ייעודית, החל מהאודישנים ולאורך כל העונה - בשידור חי ובזמן אמת. האפליקציה הדיגיטלית שפותחה על ידי Screenz משמשת כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהפורמט. עד כה נרשמו כ-8 מיליון הצבעות למתמודדים בשידור חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully