וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפליליסטים

19.11.2013 / 15:08

כתב הפלילים לשעבר בוקי נאה וחברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי יגישו תכנית משותפת ב"רדיו לב המדינה" שתעסוק בפלילים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

כוכבי "הישרדות VIP" - כתב הפלילים לשעבר בוקי נאה וחברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי יגישו תכנית משותפת ב"רדיו לב המדינה" 91FM. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה השניים ערכו פיילוט משותף להתכנית בנושא פלילים, פיילוט אשר הוגדר כמוצלח, בימים האלה עודבים המחלקת התכנית של התחנה על הפורמט הסופי של התכנית.

בוקר נאה, לשעבר כתב הפלילים של "ידיעות אחרונות", מופיע בימים אלה על מסך ערוץ 10 ומנחה את תכנית הריאליטי "הכפר". מאז השתתף ב"השירדות VIP" הוא גם הגיש פינה קבועה בתכנית התחקירים "כלבוטק". חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, בצעירותה מפיקה בתחנת גלי צה"ל, השתתפה בעבר כחברת פאנל בתכנית "בטריבונה עם אבי רצון" ששודרה בערוץ 1.

תחנת "רדיו לב המדינה" היא אחת מתחנות הרדיו האזורי היחידות בישראל שהציגה עלייה בהיקף ההאזנה בסקר TGI האחרון שפורסם בתחילת השנה והתייחס לשנה הקודמת. בחצי הראשון של 2011 עמדה החשיפה לתחנה על 4.3%, והיא עלתה ל-4.7% בחציון השני בעוד מרבית תחנות הרדיו בישראל הציגו מגמה הפוכה.

ב"רדיו לב המדינה" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully