וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של אופירה

20.11.2013 / 16:34

לוואלה! ברנז'ה נודע כי ההסלמה ביחסים המעורערים בין עובדי ONE להנהלה הגיעה לשיא: הוועד טוען כי ההנהלה מסרבת להיפגש עמו ומאיים - "נכריז על סכסוך עבודה"

"אנו נאלצים להודיע כי אנו שוקלים צעדים ארגוניים על מנת להבהיר את רצינות דרישתינו להידברות, ובהם אף פנייה להסתדרות לצורך הכרזה על סכסוך עבודה ב-ONE", כך מודיעים היום (רביעי) חברי ועד העובדים של ONE. באם תתקבל בקשתם לסכסוך עבודה, קיימת אפשרות כי פעילות אתר הספורט תשובש ויהיה באפשרות העובדים להשבית את פעילותו.

במכתב שהעבירו להנהלת האתר חברי ועד הפעולה הזמני אור זילברמן, אסף חן, לירון לוי, שגב נבון ושי לוי הם כותבים כי אופציה נוספת שנמצאת מבחינתם על השולחן היא פנייה לבית הדין לעבודה על מנת שייאלץ את ההנהלה לקיים משא ומתן עם הוועד.

"שלחנו לכם כמה וכמה מכתבים בהם אנו מבקשים להיפגש עמכם ולפתוח ערוץ הידברות פורה, המבוסס על הוגנות וכבוד הדדי. כצעד בונה אמון ולמען קידום התהליך, העברנו לידכם את טפסי ההצטרפות לארגון, המהווים ראייה לכך כי אנו ארגון עובדים יציג", כתבו העובדים במכתב אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "למכתבים שלנו לא היה כל מענה, גם לא אחרי שקיבלתם את כל טפסי החתימות".

לפני כחודשיים הכריזו עובדי ONE על הקמת ועד יציג באתר. התתארגנות הביאה לסכסוך אל מול ההנהלה ולטענות מצד העובדים על כך שזו מנסה לסכל את ההתארגנות. כך למשל נעשו שיחות עם עובדים במטרה שיבטלו את חתימתם ופוטר אחד ממובילי ההתארגנות.

"נחלנו אכזבה רבה לגלות שהחברה שאותה החשבנו לבית, עיוורת לקיומנו ומעדיפה לאטום את אוזניה ברגע שעובדיה משמיעים קול, במקום להידבר עמם כמנהג אדם באדם", הוסיפו העובדים.

הנהלת ONE סרבה להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully