וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילצ'ן מתרכך: משתף פעולה עם שאר בעלי המניות בערוץ 10

20.11.2013 / 17:44

אחרי שבועות בהם סרב לשתף פעולה עם יתר בעלי המניות בערוץ בהליכים לבקשת רישיון שידורים מהרשות השנייה, כעת הוא התרצה, והסכים להעביר מסמכים הנדרשים להליך

מילצ'ן מתרכך: אחרי שבועות בהם סרב ארנון מילצ'ן לשתף פעולה עם יתר בעלי מניות ערוץ 10 בהליכים לבקשת רישיון שידורים מהרשות השנייה, כעת הוא התרצה, והסכים להעביר לידיהם מסמכים הנדרשים לצורך בקשת הרישיון. עיקר המסמכים נוגעים למעמדו בישראל, והגשתם לרשות היא חובה.

האם העסקה בין יפית גרינברג לרון לאודר היא "מסלול עוקף מילצ'ן?"

מקורביו של מילצ'ן הדגישו הערב כי עדיין אין מדובר על חתימה על בקשת הרישיון וכי טענותיו כלפי בעל המניות השני רון לאודר - עדיין תקפות. כזכור, מילצ'ן טוען כי לאודר התחייב לפצות אותו על השקעותיו בערוץ, אולם הוא מסרב לעמוד בהתייחבויותיו כלפיו. גורמים בסביבתו של לאודר האשימו את מילצ'ן בכך שהוא יביא לסגירת הערוץ 10, האשמות אלא זרזו ככל הנראה את העברת המסמכים על ידו. מקורביו של מילצ'ן אמרו כי אין בכוותנו לפגוע בערוץ, "אלא רק לקבל את ההתחייבויות שניתנו לו".

המגעים בין יפית גרינברג לבין רון לאודר נמשכו גם היום, כאשר הדיווחים המגיעים מניו יורק בעניין זה נוגעים למחלוקות באשר לכיסוי חובות הערוץ. בערוץ 10 חייבים כספים לספקים חיצוניים בנוגע להפקות שכבר יצאו לדרך, ובין הצדדים מחלוקת על הצד שעליו יהיה לכסות את החובות הללו וחובות אחרים של הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully