וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס סוקולוב למפעל חיים יוענק השנה לגיא רולניק

24.11.2013 / 16:26

הפרס מוענק לרולניק על הקמת "דה-מרקר" ועל "הפיכת העיתונות הכלכלית לגורם משמעותי בשיח הכלכלי חברתי". גם שאול אמסטרדמסקי, גל גבאי וברוך קרא יקבלו פרסים

פרס סוקולוב לעיתונות הכתובה לשנת 2013 יוענק לגיא רולניק על מפעל חיים לשאול אמסטרדמסקי על תחקיריו בנושאי הפנסיה בישראל, כך מודיעה היום (ראשון) עיריית תל אביב.

הפרס מוענק לגיא רולניק על הקמת "דה-מרקר" ועל הפיכת העיתונות הכלכלית לגורם משמעותי בשיח הכלכלי חברתי. לשאול אמסטרדמסקי מוענק הפרס "על כך שהעלה לסדר היום את שאלת הפנסיה במדינה באמצעות תחקיריו המעמיקים והמקיפים שחשפו את פגיעותה של הפנסיה של רוב העובדים במדינת ישראל", כך נימוקי ועדת הפרס.

כמו כן יזכו בפרס העיתונאים גל גבאי וברוך קרא. לגל גבאי יוענק הפרס על תחקיריה בטלוויזיה החינוכית, שחשפו עוולות חברתיות הנוגעות לאוכלוסיות מוחלשות, בעיקר אלו על הטיפול התרופתי בנשים אתיופיות ועל סחר בנשים. "תחקיריה מתאפיינים ביסודיות ובעומק ונשאו תוצאות פוליטיות חברתיות ומשפטיות", נמסר בהודעה. זהו הפרס השני של גבאי השנה, לאחר שזכתה בתחילת החודש בפרס פרימור.

הפרס מוענק לברוך קרא על "פעילותו רבת השנים בעריכת תחקירים אמיצים ומחוללי שינוי בנושאי שלטון החוק. תחקיריו התאפיינו במאבק בשחיתות ובעמידה ללא חת על האתיקה העיתונאית, בעיקר בכל הנוגע לשאלת החיסיון העיתונאי".

עיריית תל-אביב-יפו מעניקה את הפרסים ע"ש נחום סוקולוב לעיתונות הכתובה והאלקטרונית כדי לעודד עיתונאים שהצטיינו בעבודתם העיתונאית והטביעו את חותמם. הפרס, בסך 18 אלף ש"ח, יוענק בטקס שיערך בעוד חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully