וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים בחדשות 10: שתי עורכות חדשות למהדורה המרכזית

25.11.2013 / 12:52

מינויים בחדשות 10: אל ישראל טוויטו יצטרפו דפנה פרבר שתערוך את המהדורה ודנה שבתאי שתהיה עורכת סדרות הכתבות. שני אבו תחליף אותה בריכוז ועומרי מניב יחזור לסקר חינוך

חברת חדשות 10 מודיעה הבוקר (שני) על סבב מינויים פנימיים בחברה אשר בראשם שתי עורכות חדשות למהדורה המרכזית של הערוץ.

דפנה פרבר, עד לאחרונה עוזרת עורך מהדורת החדשות, תמונה בנוסף לתפקידה גם לתפקיד עורכת במהדורה. בכך היא תצטרף לעורכת השנייה שני אבו ולישראל טויטו המשמש כעורך הראשי. אל הצוות תצטרף דפי ינקלביץ' והיא תשמש כעוזרת לעורכים.

דנה שבתאי תהיה העורכת הראשית של סדרות הכתבות למהדורה המרכזית, סדרה שמציגה נתוני רייטינג טובים ותהפוך לקבועה. שבתאי עובדת בערוץ 10 מאז הקמתו, ועד עתה שימשה כרכזת הכתבים של חדשות 10. היא מילאה שורת תפקידים בדסק החדשות בהם כמפיקה, רכזת, עוזרת עורכת ועורכת משנה של מחלקת הפיתוח.

את מקומה של שבתאי תתפוס שני אבו, עד לאחרונה עורכת המשנה של "לילה כלכלי. היא תמונה לרכזת המערכת, ומבקביל תערוך פעם בשבוע את המהדורה המרכזית.

עמרי מניב ימונה לכתב החינוך, בנוסף לתפקידו ככתב בירושלים. מניב שימש ככתב החינוך של מעריב מזה שנה וחצי, קודם לכן שימש כסגן עורך המקומון "זמן ירושלים" מבית מעריב - בו התחיל ככתב. כמו כן מינו בחדשות 10 אחראית משאבי אנוש חדשה - עמית זיסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully