וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפעמים פוסטים מתגשמים

26.11.2013 / 16:04

סמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל העלה לעמוד הפייסבוק שלו קריאה לצמצום הפרומואים של זכייניות הטלוויזיה המסחרית לתוכניות ריאליטי - והרשות השנייה הרימה את הכפפה

סמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל העלה לעמוד הפייסבוק שלו תהיה: אם הערוצים המסחריים חייבים על כל שעה של ריאליטי לשדר שעה של סוגה עילית - למה הדין לא קיים גם בפרומואים? ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו קראו את הדברים והחליטו לפעול בנושא, ולצמצם את כמות הפרומואים לתכניות ריאליטי אשר משודרים בזכייניות הטלוויזיה.

"בערוצים המסחריים, בדר?כ, רוב זמן הפרומואים מוקדש לתוכניות ריאליטי, מה שלמעשה 'מחנך' את הציבור שמה שחשוב ומעניין הוא הריאליטי", כתב ויזנטל. "בטח על כל אלף פרומואים של האח הגדול/אקס פקטור/הכוכב הבא/המירוץ למיליון משודר פרומו אחד לדרמה או תעודה. הגיע הזמן שמישהו ישים סוף לזה ויחייב שיחס הפרומואים יהיה כמו יחס הזאנרים. ההשפעה של שינוי כזה יכולה להיות דרמטית ליצירה המקומית ולמקום של הריאליטי בתרבות שלנו". ויזנטל כתב בסוף דברי כי הוא "מראש מבקש סליחה מחברים רבים וטובים שלי שעובדים בערוצים המסחריים".

ברשות השנייה החליטו, כאמור, להתייחס באופן פעיל לדברים. "הרשות מוצאת טעם בטענות ותפעל לעודד את הזכייניות לשדר פרומואים ולקדם במידה שווה יותר גם תוכניות שאינן ריאליטי", נמסר בתגובה. ומה ענה ויזנטל? "עכשיו צריך לוודא שזה באמת יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully