וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווית ליאור- מנדל ואייל אלקבץ מצטרפים לקשת; ינהלו את תחום הבידור והראליטי

28.11.2013 / 12:13

במסגרת תפקידם, ינהלו השניים את תהליכי הפיתוח והתוכן של תכניות הבידור והראליטי בזכיינית, ילוו את התוכניות הקיימות ויהיו אחראים על אדפטציות לפורמטים קנויים

זכיינית ערוץ 2 קשת מודיע הבוקר (חמישי) על מינויים של רווית ליאור-מנדל ואייל אלקבץ לתפקיד מנהלי הבידור והריאליטי.

ליאור-מנדל ואלקבץ שימשו כעורכים הראשיים ויוצרים שותפים של הגרסה הישראלית של "המרוץ למיליון" בשלוש עונותיה. לפני כן, היו העורכים הראשיים ויוצרים שותפים של הגרסה הישראלית של "הישרדות" ו"הדוגמניות." בתכניות אלו שימשה רווית גם כמנהלת הפיתוח ואייל כבמאי.

במסגרת תפקידם, ינהלו השניים את תהליכי הפיתוח והתוכן של תכניות הבידור והראליטי בקשת, ילוו את התוכניות הקיימות, יהיו אחראים על אדפטציות לפורמטים קנויים ויפתחו פורמטים חדשים במסגרת המגמה של קשת לייצר תוכן מקורי שיעשה את דרכו לעולם. מינויים של השניים מצטרף למינוי בכיר נוסף שנערך השנה בזכיינית, זה של קרני זיו למנהלת תחם הדרמה והקומדיה. זיו שימשה קודם לכן כסמנכ"ל התכניות של ערוץ 10.

רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת מסר בהודעת הארגון: "כיף, אושר, תענוג, זכות, אלו כמה מהמילים שעולות כרגע בראש. אנחנו מאוד שמחים ששניים מבכירי אנשי התוכן בישראל, בחרו להצטרף לקשת ולהוביל בה את פיתוח וליווי תוכניות הבידור והריאליטי. הניסיון הרב שלהם, היצירתיות שלהם והתיאבון הגדול שלהם ליצר טלוויזיה חדשנית, מקורית ופורצת גבולות יתקבל אצלנו בברכה גדולה, אנחנו מאחלים להם בהצלחה גדולה, ולהתראות ביום ראשון בתשע בבוקר, ליד השולחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully