וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת רם

1.12.2013 / 9:43

אחת המשוכות שעיכבה את פעילות ועדת לנדס, בחירתה של חברת ייעוץ חיצוני לוועדה - הוסרה. הממונה על התקציבים באוצר לשעבר רם בלניקוב ישמש כיועץ חיצוני

משרד התקשורת מודיע הבוקר כי אחת המשוכות שעיכבה את פעילות ועדת לנדס, בחירתה של חברת ייעוץ חיצוני לוועדה - הוסרה. במשרד בחרו בחברת "עמרב השקעות בע"מ" בראשות רם בלינקוב, כחברה הזוכה למתן ייעוץ. במשרד ציינו כי לחברה ניסיון בתחום הייעוץ לממשלה ובתחום השידורים.

ברשות השידור מגנים מזה חודשים את ועדת לנדס וטוענים כי חבריה מחזיקים בניגודי עניניים המונעים לדון בעתידה של הרשות, וזאת עקב תפקידיהם בכלי תקשורת אחרים. אנשי הרשות גם דרשו לדעת מי החברה שתייעץ למשרד התקשורת בעניינים, ודרשו להיפגש עם חבריה.

במשרד התקשורת אמרו הבוקר כי "עמרב השקעות בע"מ" החברה הקצתה את צוות העובדים הגדול ביותר לטובת עבודת הייעוץ, צוות הכולל 12 עובדים, ובעל היכרות עם רשות השידור ומשרד האוצר. בין החברים בצוות נמצא אילן לוין, הממונה על השכר לשעבר באוצר, ובראשה, כאמור, רם בלינקוב, ששימש בין היתר, כממונה על התקציבים באוצר.

ועדת לנדס הוקמה בספטמבר השנה תוך תקווה כי מסקנותיה יוגשו תוך סוף השנה, כך לפי דבריו של רם לנדס, אולם עיכובים שונים - בהם העיכוב בהוצאת מכרז לחברת ייעוץ - עיכבו את פעילותה. שר התקשורת גלעד ארדן התייחס היום בעקיפין לחריגה בזמנים ומסר כי החברה הציגה יכולת עמידה בלוח הזמנים הקצר שהציבה לה הוועדה, נושא הזוכה ל"חשיבות גבוהה בעיניו". חברי הצוות יבצעו מחקר אודות הנעשה בתחום ב-7 מדינות שונות, עליהן תחליט הוועדה והעומד בראשה, ויקיימו סט צפוף של פגישות פרונטליות ב- 3 מבין המדינות הללו ובישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully