וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר: "אנשי פרס מפעילים לחץ על קשת"

1.12.2013 / 12:44

דרוקר טוען כי אנשים המקורבים לנשיא מפעילים לחצים על זכיינית ערוץ 2 במטרה להשפיע על שידור סרט דוקומנטרי של נפתלי גליקסברג אודותיו: "מגלה מי באמת מנהל את המקום הזה"

עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר טוען כי אנשים המקורבים לנשיא המדינה שמעון פרס מפעילים לחצים על זכיינית ערוץ 2 קשת במטרה להשפיע על שידור של סרט דוקומנטרי על שמעון פרס אותו מצלם עבור הזכיינית במאי הדוקומנטרי נפתלי גליקסברג.

דרוקר מתאר כי בעוד בהתחלה שיתפו פעולה אנשי הנשיא עם הצילומים באופן מלא, עם הזמן הם החלו להערים יותר ויותר קשיים על היוצרים. "גליקסברג התחיל ללוות את הנשיא ובית הנשיא. בהתחלה הוא קיבל נגישות משמעותית. בשלב מסוים, אנשי פרס התחילו להבין שיש בעיה. גליקסברג לא בשליטה. הוא עוד חלילה עלול לשדר משהו קצת יותר אמיתי על בית הנשיא ועל הנשיא, להרים את המסכה מעל אחד המקומות הכי פחות כנים אצלנו בשלטון", כתב דרוקר בבלוג שלו. "גליקסברג לא בא לעשות תחקיר, אבל כשאתה נמצא הרבה עם מצלמה, אתה לאט לאט מגלה מי באמת מנהל את המקום הזה".

לפי התיאור, הפך גליקסברג ל"דמות לא אהודה בבית הנשיא" והסרט שלו לסרט ש"הכי מפחיד את בית הנשיא" ושעקב כך "אנשי פרס התחילו להפעיל לחץ על גוף הטלוויזיה החזק בישראל להחזיר לעצמם את השליטה ביוצר הסורר". הוא ציין כי נכון לכעת הסרט נמצא בשלבי עריכה סופיים, זו לאחר שהקרנה ראשונית שלו כבר נערכה ולאחר שמנכ"לית בית הנשיא, אפרת דובדבני, יצאה ממנו בתחושה רעה.

מבית הנשיא נמסר בתגובה לפנייתו של דרוקר: "הדברים המתוארים חסרי כל יסוד. ההפך הוא הנכון, בית הנשיא עובד ביחסים טובים ומתוך שיתוף פעולה מלא, והערכה מקצועית רבה לבמאי נפתלי גליקסברג, וצוות הדוקומנטרי אשר מתלווה מזה כמעט 4 שנים למגוון רחב של פעילויות הנשיא בארץ ובחו"ל".

מקשת נמסר בתגובה: "מעולם לא התקבלה בקשה מבית הנשיא לצנזר להוריד או שלא לשדר. אנחנו עובדים עם נפתלי בקשר רצוף ומקצועי ונשדר את הסרט כמתוכנן לאחר שיהיה מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully