וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

nrg מציג: מי הוא רני רהב של המגזר הדתי?

3.12.2013 / 13:53

ערוץ היהדות של nrg מעריב עשה סבב טלפונים לעיתונאים המסקרים את המגזר הדתי ושאל אותם "מי הוא הרני רהב של המגזר". וואלה! ברנז'ה מביאה לכם את חמשת המועמדים הסופייים

ערוץ היהדות של מעריב, nrg יהדות, יפרסם היום (שלישי) פרויקט מיוחד שערך צביקה קליין ואשר ידרג חמשת היחצ"נים ואנשי האסטרטגיה המובילים במגזר. בדירוג השתתפו כתבים ועורכים מידיעות אחרונות, ישראל היום, ערוץ 2, ערוץ 10, נענע10 גלי צה"ל, רשת ב', ynet, וואלה! ואף מכלי התקשורת המגזריים: ערוץ 7, כיפה ומעלוני בתי הכנסת.

בערוץ הגדירו את הפרויקט כחיפוש אחר "הרני רהב של הציבור הדתי", ועורך הערוץ צביקה קליין החליט שלא לסגור את הרשימה בתוך קבוצת מעריב-מקור ראשון - אלא לפנות לכל המתחרים מהמערכות השונות שיצביעו. וכך, הצביעו עשרות כתבים ועורכים, כולם מסקרים את המגזר מבפנים ובמחוץ.

"הציבור הדתי לאומי רווי ביח"צנים בשנים האחרונות", מציין קליין, "מידי יום אנו, עורכי היהדות באתרים, מקבלים עשרות פניות מיחצ"נים המייצגים גופים מהמגזר. עד כדי כך שאפילו לרבנים יש יועצי תקשורת צמודים, לעיתים אף תיכון אחד יחזיק בריטיינר אצל משרד יחסי ציבור - בעקבות התחרותיות הגדולה שיש בציבור זה".

ומי הם חמשת המובילים לפי העיתונאים? יועצו האסטרטגי של נפתלי בנט (אבל לא רק) משה קלוגהפט, מנכ"ל משרד הפרסום "גל אורן bsd" אורן אלימלך, היחצ"נים הוותיקים המייצגים לקוחות רבים מיהודה ושומרון איתן זליגר ואמנון שומרון מ"זליגר שומרון תקשורת" ומנכ"ל "לרנר תקשורת" אבי לרנר המייצג גם את מעריב. לדירוג נכנס גם פעיל הימין ויועץ התקשורת של חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי, ודובר תנועת חזית יהודית לאומית - איתמר בן גביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully